Jagtmagasiner til salg
Fra : Karl-Christian Frølu~

Dato : 09-03-03 21:43

Jeg har en hel del gamle jagtmagasiner som jeg ønsker at skille mig af med,
men jeg er i tvivl om det er tilladt i denne nyhedsgruppe - hvis ikke, kan
nogen dirigere mig i retning af den rette nyhedsgruppe til dette formål.
K-C

Fra : Poul Jacobsen

Dato : 12-03-03 17:15

Hej Karl. jeg kan se at du gerne vil sælge skille dig af med nogle
jagtmagasiner. jeg har tidligere efterlyst sådan nogle og har pt. ca 1500 kg
af slagsen til gratis afhentning og det skal være snart for storskrald
kommer fredag, hvis du vil have dine med så lever dem til mig senest
torsdag.
Spøg til side, der er mange tilbud af slagsen, så forær dem til din lokale
jagtforening eller smid dem ud.
mvh
Poul