Foder til rådyr
Fra : Bjarne Aakerman

Dato : 07-03-03 10:01

Nu ved jeg hvad der er guf for dyrene.
Da jeg forleden fællede et træ der var pakket helt ind i vedbend, lod jeg
det ligge til nogle dage senere, og til min store overraskelse, var træet
totalt renset for vedbend blade. Så jeg har nu lagt en del træer mere, så
kan dyrene hjælpe mig med at rense dem for vedbend, vi må jo hjælpes ad
)

Mvh. Bjarne

Fra : Erik Munck

Dato : 07-03-03 17:08

Jeg synes du har dobbelhager på dit smil.

Muncken

Fra : Bjarne Aakerman

Dato : 08-03-03 15:08

Kan du ikke kende et STORT smil, det er bare så dejligt at betragte de
flotte dyr.
Bjarne