Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
G3, zoombrowser siger:"no camera found"
Fra : michael bennati scho~

Dato : 07-03-03 23:14

Jeg er begyndt at få denne irriternede meddelelse, når jeg åbner zoombrowser
og vil downloade billeder fra mit kamera. Så geninstallerer jeg softwaren og
wia-driveren fra cd-rommen...så vil den lidt igen...og så næste gang får jeg
den samme: no camera found... hvad gør jeg galt??
jeg har XP
mvh Michael

Fra : Martin Gleit

Dato : 08-03-03 09:12

afinstalerer skidtet og kør uden...dvs. slut dit cam til med usb som
sædvanligt hvorefter det g3 dukker op som eksternt drev hvorfra du kan
downloade dine fotos..

Fra : @m

Dato : 08-03-03 17:31

Hej Michael

Gå ind i menuen på kameraet og så over i setup menuen derefter scroller du
helt ned til: kommunikation vælg da normal i stedet for ptp så skulle dit
problem være løst.

mvh

@m

Fra : michael bennati scho~

Dato : 08-03-03 23:58

den står naturligvis på normal...

Fra : Sputnik

Dato : 09-03-03 08:03

"michael bennati schou" <michaelschou@oncable.dkNOSPAM> skrev i en
meddelelse news:3e6919a2$0$255$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> jeg har XP
> mvh Michael
>
> Jeg har oplevet det med progammer, f.eks. Tweak-XP "Rens for unødvendige
filer"
Så hvis du benytter dette, eller SafeClean eller andre, så vær opmærksom på
hvad der slettes
Hilsen John

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 09-03-03 17:16

"Sputnik" <kispus@bluemail.dk> skrev i en meddelelse
> filer"
> Så hvis du benytter dette,

Eller bare defragmentere din disk, tag backup af billeder først !. jeg har
lige fået nogle ødelagt på den "konto".