Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye Foto's smidt på nettet - denne gang vi~
Fra : Lars [8210]

Dato : 02-03-03 20:26

Hej igen igen NG

Det lod til at den server jeg smed op på kører UNIX - så der
var forskel på store og små bogstaver! Det havde jeg ski'
ikke set.

Nu kan man se de store versioner!

http://home19.inet.tele.dk/ne/Ugens/page_01.htm

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : gokke

Dato : 02-03-03 20:38

"Lars [8210]" <lars9999@NOSPAMexcite.com> skrev i en meddelelse
> Hej igen igen NG
>
> Det lod til at den server jeg smed op på kører UNIX - så der
> var forskel på store og små bogstaver! Det havde jeg ski'
> ikke set.

ok, det var ikke pladsmangel...
billederne er flotte, måske skulle du lave dine thumbnails lidt mindre

gokke

ps: nu er du ikke ved at gå ebbesen i bedene

Fra : |\\/| c @ |_ |_ /\\ ~

Dato : 02-03-03 21:12

Hvad kamera er der brugt?

Mvh
McAllan

Fra : Lars [8210]

Dato : 02-03-03 22:15

"|\/| c @ |_ |_ /\ |\|" <tilt_uFJERNDETTE@hotmail.com> wrote
in message
> Hvad kamera er der brugt?
>
> Mvh
> McAllan

Hej McAllen

"Berlin 1" der er taget med en Canon EOS EF-M og skannet med
en Nikon LS-1000,
"kiel01" + "kiel02" + "l01" + "n01 til og med n05" samt
"aarhus01 - 05" er taget med en Canon Powershot Pro 70,
resten er taget med Canon EOS D30.