Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Nye Foto's smidt på nettet
Fra : Lars [8210]

Dato : 02-03-03 10:06

Hej NG

Så har jeg smidt lidt nye fotos ud på nettet.

http://home19.inet.tele.dk/ne/Ugens/page_01.htm

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : Anders Houmark

Dato : 02-03-03 12:45

"Lars [8210]" <lars9999@NOSPAMexcite.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Så har jeg smidt lidt nye fotos ud på nettet.
>
> http://home19.inet.tele.dk/ne/Ugens/page_01.htm

Det ser da fornuftigt ud, men det er som om der er en fejl på siden? Hvis
man klikker på et billede (vel for at få det i en større version?) kommer
der en fejlside fra TDC frem?
Natbilledet på forsiden ser spændene ud :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Lars [8210]

Dato : 02-03-03 13:41

Anders Houmark wrote:
> [...]
større
> version?) kommer der en fejlside fra TDC frem?
> Natbilledet på forsiden ser spændene ud :)

Hej
Det er såmænd ikke en fejl - men pga der ikke er plads på
serveren til dem lige pt.

Fra : Peter Loumann

Dato : 02-03-03 14:22

On Sun, 2 Mar 2003 13:41:03 +0100, "Lars [8210]"
<lars9999@NOSPAMexcite.com> wrote:

>>> http://home19.inet.tele.dk/ne/Ugens/page_01.htm

>på siden?
>større

>Det er såmænd ikke en fejl - men pga der ikke er plads på
>serveren til dem lige pt.

Så bør du nok også fjerne link-koderne på dem. Brugere bliver
irriteret over links, der ikke virker.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Per O.

Dato : 02-03-03 17:26

<KLIP>
> Så bør du nok også fjerne link-koderne på dem. Brugere bliver
> irriteret over links, der ikke virker.

Enig, men billederne er flotte, så jeg ser da frem til at linket bliver
postet igen når de store billeder er tilgængelige !

Hilsen,
Per O.

Fra : Lars [8210]

Dato : 02-03-03 19:46

"Per O." <dont_mail@me.dk> wrote in message
> [...]
>
> Enig, men billederne er flotte, så jeg ser da frem til at
linket bliver
> postet igen når de store billeder er tilgængelige !

Hej Per & andre

Så har jeg komprimeret dem en hel del - og ryddet op - så nu
skulle der kunne klikkes.

Fra : Lars [8210]

Dato : 02-03-03 20:09

Der er stadig lidt problemer med nogle af dem!

Mvh

Lars

Fra : Rasmus Larsen

Dato : 02-03-03 13:06