V7700 skygger..
Fra : Andreas Simonsen

Dato : 15-03-01 14:20

Hej

Jeg har et V7700 Deluxe med 32 DDR, men er løbet indi følgende problem: I
Win 98 kommer der en form for skygger, som om at alt bliver parallelforskudt
en smule, ligegyldigt om jeg bruger asus' driver eller detonator. Dette sker
ikke i Win2000, nogen der kan hjælpe.

Er der desuden nogen der kan hjælpe mig med at optimere kortet generelt?

Tak fra Andy

Fra : Pia Klit Larholm

Dato : 15-03-01 15:15

Andreas Simonsen wrote:

> [...]
> ikke i Win2000, nogen der kan hjælpe.
>
> Er der desuden nogen der kan hjælpe mig med at optimere kortet generelt?

Det lyder næsten som om du er kommet til at installere 3D-tingene... ?
Har du 3D-briller til? Og er skyggerne der stadig hvis du tager dem på?

* Pia Klit Larholm *"I can not give you a formula for success,*
* Per Aspera Ad Astra *but I can give you a formula for failure: *
* http://www.starkeys.com *try to please everybody." *
* http://www.larholm.dk/pia * Herbert Bayard Swope *

Fra : Andreas Simonsen

Dato : 15-03-01 16:58

Så store er mine funky skygger heller ikke!

Fra : N/A

Dato : 20-03-01 21:23

Fra : N/A

Dato : 20-03-01 21:23

Fra : N/A

Dato : 20-03-01 21:23

Fra : Uni Bull

Dato : 20-03-01 21:23

Mine erfaringer med V7700-grabbing under Win2k er ikke opløftende. Der
mistes for mange frames.
Jeg skiftede til WinME og oplever ingen problemer der.
Konkl.: Win2k er ikke anvendeligt til grabbing.
--
Uni Bull
København K

Fra : Thomas H.

Dato : 21-03-01 19:58

> [...]
> mistes for mange frames.
> Jeg skiftede til WinME og oplever ingen problemer der.
> Konkl.: Win2k er ikke anvendeligt til grabbing.

Hmmm