Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sipix Stylecam Blink-test
Fra : Lina Lind Christense~

Dato : 23-02-03 13:00

Jeg fik engang adressen til en fotoside, hvor der var en, der havde testet
det lille Sipix-digital kamera og havde lagt en del billeder online.
Desværre har jeg mistet adressen - er der nogen, der kan hjælpe mig med at
finde den?

--
Lina Lind Christensen

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 23-02-03 13:17

On Sun, 23 Feb 2003 12:59:49 +0100, "Lina Lind Christensen"
<adminNOSPAM@linalind.dk> wrote:

> [...]
>det lille Sipix-digital kamera og havde lagt en del billeder online.
>Desværre har jeg mistet adressen - er der nogen, der kan hjælpe mig med at

adr. er sikkert fulgt med cameraet, ---------ned i skraldespanden
ha ha ha undskyld
mvh Ebbe
er det denne

http://www.digitalfotografen.dk/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=81

- og smut lige forbi testen hos Steve's Digicams (der er et link
artiklen), specielt testbillederne...kvaliteten ER ikke
overvældende
god...

Fra : Lina Lind Christense~

Dato : 23-02-03 13:36

> [...]
>
> - og smut lige forbi testen hos Steve's Digicams (der er et link
> artiklen), specielt testbillederne...kvaliteten ER ikke

Mange tak for adressen - jeg ville bare se kvaliteten af billederne, for at
se "hvor slemt" det står til.

Fra : Kai Birger Nielsen

Dato : 24-02-03 09:56

In <3e58c029$0$192$edfadb0f@dread15.news.tele.dk> "Lina Lind Christensen" <adminNOSPAM@linalind.dk> writes:

> [...]
>e&sid=81

>Mange tak for adressen - jeg ville bare se kvaliteten af billederne, for at

Det er ret slemt. Billederne er uskarpe i hjørnerne (og hjørnerne er
ret store) og der er et besynderligt farvestik på dem.

mvh Birger Nielsen (bnielsen@daimi.au.dk)