Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digitalkameraer Hvor??
Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 23-02-03 10:30

Jeg er på udkig efter et Sony DSC-F717 kamera. Men at finde en anstændig
pris på dette er ligeså nemt som at få en minister til at overholde
fartgrænserne!!
Pricerunner og Kelkoo er dybt uenige om hvor man kan købe det billigst. I
nogle tilfælde kommer der end ikke muligheder for at købe det i udlandet op.
Kelkoo
præsterer endog at sælge model 707 til 11500 Kr!! Sådan ca. 3000 MERE end
717 koster hos Digital4U. Er der nogle der kender gode steder på nettet hvor
digitalkameraer kan købes ( og sammenligne priser )??

MVH Anders

Fra : Jesper Hansen

Dato : 23-02-03 10:43

"Anders Sune Jensen" <lillejensen.fjerndette@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
hvor
> digitalkameraer kan købes ( og sammenligne priser )??

Godt nok kun danske, men har du prøvet www.edbpriser.dk ?

Mvh Jesper Hansen

Fra : *trads*

Dato : 23-02-03 11:06

Det koster ca 7265kr her http://www.powerseller24.de/
Jeg har selv købt et Canon Ixus v3 ved dem.

"Anders Sune Jensen" <lillejensen.fjerndette@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:b3a4fe$gv5$1@sunsite.dk...

Fra : Lars Jakobsen

Dato : 23-02-03 13:53

Hej *trads*

Var det OK at handle med Powerseller24.de ?
Var leveringstid OK?
Hvordan betalte du (kontant forudbetaling, kreditkort eller pr.efterkrav)?
Hvad var deres leveringsomkostninger (gebyrer, porto osv...)?

Mvh Lars

Fra : *trads*

Dato : 23-02-03 22:53

Handlen var OK...
Leveringstiden ca5 arb.dg
Jeg fik banken til at overføre pengene for min i €
Fragt.som de skriver 7.5€ = ca 56kr

Fra : Bering

Dato : 23-02-03 13:46

Hvis du kender nogen der kommer hjem fra USA snart:
http://computers.bizrate.com/buy/products__cat_id--402,att259--390%2D,de_id-
-300.html

Bering

Fra : Kent

Dato : 23-02-03 19:20

> [...]
hvor
> digitalkameraer kan købes ( og sammenligne priser )??

Søger du efter forhandler i DK, ville jeg helt glemme Pricerunner og
Kelkoo! Jeg har efterhånden ret stor erfaring i at lede efter priser
på varer på nettet, og normalt finder du altid de billigste priser
www.edbpriser.dk . Den bruger jeg altid, men mange gange
tjekker jeg lige efter på Pricerunner og Kelkoo med flere.

Lige nu fortæller edbpriser, at du kan købe en Sony Cypershot
DSC-F717 til 8.865 kr. hos Kamerahuset.

God jagt!

Vh
Kent

Fra : Lars Jensen

Dato : 23-02-03 20:03

On Sun, 23 Feb 2003 19:19:57 +0100, "Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk>
wrote:

> og normalt finder du altid de billigste priser
>på www.edbpriser.dk . Den bruger jeg altid, men mange gange
>tjekker jeg lige efter på Pricerunner og Kelkoo med flere.

Det skulle du have gjort denne gang

>Lige nu fortæller edbpriser, at du kan købe en Sony Cypershot
>DSC-F717 til 8.865 kr. hos Kamerahuset.

Læg dertil 159 kr. i fragt og omkostninger, hvorefter prisen ender på
9.024 kr.

Ifølge Kelkoo, som du ikke har så meget tiltro til, kan du få det
samme kamera hos Foto-fun.dk til 8.925 kr. inkl. fragt.

Bemærk, at Edbpriser.dk KUN tæller firmaer, som vil betale for at være
der - ofte kan man finde produkterne andre steder lige så billigt
eller billigere.

Lars

Fra : Kent

Dato : 23-02-03 20:52

"Lars Jensen" <lcj@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det skulle du have gjort denne gang

> Læg dertil 159 kr. i fragt og omkostninger, hvorefter prisen ender på
> 9.024 kr.

Ja, ok - det glemte jeg.

> Ifølge Kelkoo, som du ikke har så meget tiltro til, kan du få det
> samme kamera hos Foto-fun.dk til 8.925 kr. inkl. fragt.

Nej, den har jeg virkelig ikke meget tiltro til, og med god grund.
Som regel finder de ALTID de dyreste tilbud. Det er altså
ikke noget, jeg bare slynger ud . Du kunne have fundet
det samme tilbud på Edbpriser.

> Bemærk, at Edbpriser.dk KUN tæller firmaer, som vil betale for at være
> der - ofte kan man finde produkterne andre steder lige så billigt
> eller billigere.

Nej!!

Vh
Kent

Fra : Anders Houmark

Dato : 23-02-03 20:31

> [...]
hvor
> digitalkameraer kan købes ( og sammenligne priser )??

Det kan fåes til ca. 7500 (992? + fragt) i tyskland.....
http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?produkt=309136

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Kent

Dato : 23-02-03 20:55

"Anders Houmark" <anders@andersh.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> op.
> hvor
>

> Det kan fåes til ca. 7500 (992? + fragt) i tyskland.....

Ja, men der får du ikke dansk manual med. Desuden er der mange
kameraer, der har danske menuer. Det er ikke sikkert, de har det,
hvis du køber det i Tyskland. Der kan også være problemer med
garantien.

Vh
Kent

Fra : NISC