Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ang. baggrund
Fra : Bong

Dato : 23-02-03 02:17

Jeg vil høre om der er nogle der har en ide jeg kan bruge ang. baggrund.
Jeg har tænkt mig at have et sted i min lejlighed til portræt
fotograffering, men jeg skal have ophængt en baggerund i loft eller væg, det
skal være stof og fungere som et rullegardin. men det skal lave sådan at jeg
har to eller tre farver at vælge i mellem. Hvad skal jeg bruge når de skal
virke som en slags rullegardiner. Er der et sted man kan købe sådan noget,
altså en holder hvori man kan sætte stof og så rulle den sammen oppe i
loftet, det skal ca være to meter bredt og 4-5 meter langt!

Håber der er nogle der kan fortælle mig hvordan man gør det på en smart
måde, evt. hvor man kan købe tingene til det og hvad de koster?

Med venlig hilsen Niels

Fra : Mikael

Dato : 23-02-03 09:09

"Bong" <bong21@swirvemail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> skal være stof og fungere som et rullegardin.................snip

HAMA og andre er leveringsdygtige i ophæng til loft/væ. hvor der er plads
til flere ruller baggrunde.De fåes med og uden træksnor m.m.

Mikael

---

Fra : \(4690\) Claus Smith~

Dato : 23-02-03 09:13

Jeg bruger nervøs velour, 5 meter baner syet sammer side om side, fold
stoffet lidt så ser man ikke samlingerne.

Er ved at få lavet en samlet baggrund på 4,5 x 5,0 af samme kaliber.

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk
www.modellerne.dk

Fra : Bong

Dato : 23-02-03 12:36

Hvordan hænger du det så op Claus?

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 23-02-03 13:05

Hvilken farve, og hvor kan det købes ?
mvh Ebbe

Fra : Mikael

Dato : 23-02-03 13:19

> Hvilken farve, og hvor kan det købes ?
> mvh Ebbe

Velour kan købes billigt i Jysk sengetøj.

Mikael (3000)

---

Fra : \(4690\) Claus Smith~

Dato : 23-02-03 19:23

Jysk sengetøjslager er et godt bud, der kan man nogle gange redde sig 5
meter for en hund.

Claus

Fra : \(4690\) Claus Smith~

Dato : 23-02-03 19:22

Der bliver syet holdere til alm. gardinstang

Claus