Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad er et godt diigital kamera?
Fra : Sudsakhon

Dato : 15-02-03 12:30

Nogle af mine venner skal til singapore og jeg har overtalt dem til at
købe et digi-cam. med til mig.
Priserne i Singapore ligger således, at et kamera der herhjemme koster
5000 kun koster ca. 3500,- - 3800,-
Jeg er bare en glad amatør, der fotograferer på ferier, til fester
osv. osv. Jeg har brug for et automat kamera uden al for lang
"knipsetid ". (har haft et Medion til 3000,- fra Aldi....lortekamera.,
der gik 10-15 sek fra du trykkede til at billedet blev taget)
Jeg forventer at give dem 3000-4000 med til at købe for.
Hvilket kamera ville I vælge....
Tak for hjælpen på forhånd

Fra : Anet

Dato : 15-02-03 12:37

jeg har købt et hp 720 til 2500 og det var ok. det tager gode billeder og
knipser hurtigt, har haft meget glæde ud af det

--
Hilsen
Annette

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 15-02-03 12:38

Sudsakhon wrote:

> [...]
> der gik 10-15 sek fra du trykkede til at billedet blev taget)
> Jeg forventer at give dem 3000-4000 med til at købe for.

Jeg har selv et Canon Digital IXUS V3, og jeg kan stadig ikke få armene ned.
Jeg synes det er et utroligt dejligt kamera som tager brilliante billeder.

Jeg er selv amatør, så de professionelle vil nok være uenige, men det ved
jeg dog ikke.

Se det her...:

<http://www.canon.co.uk/cgi-bin/parser.pl?page=products&product=771&prodtype=4&subprodtype=13>

> Tak for hjælpen på forhånd

Håber jeg kunne hjælpe.

--
Martin L. Johansen

Fra : Morten Juel

Dato : 16-02-03 20:01

> Jeg har selv et Canon Digital IXUS V3, og jeg kan stadig ikke få armene
ned.
> Jeg synes det er et utroligt dejligt kamera som tager brilliante billeder.
jeps det har vi på work, og det er UTROLIGT godt )

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
Nissan Micra 1.2 Aut. <- Til salg
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 16-02-03 22:40

Morten Juel wrote:

> jeps det har vi på work, og det er UTROLIGT godt )

Helt enig :)

--
Martin L. Johansen