vis mig din kat og jeg skal sige hvem du e~
Fra : skingur

Dato : 10-03-03 18:01

hej gruppe
Det kunne være lidt sjovt at "møde" hinandens katte? Jeg vil præsentere
mine:

Yatzi,
blå norsk skovkat...skulle have været min svigemors super-avlskat, men
han strintede så forfærdeligt...Han blev kastreret og vi fik mus! Vi fik
så lov at låne ham (min mands ide, for jeg var hundemenneske og kunne
ihvertfald overhovedet ikke lide katte...havde også lidt allergi!) Vi
lånte ham en uge og fik udsat afleveringen en uge til...og en uge
til...osv. Han har nu styret hus og hund i 1 1/2 år, har indtaget min
seng (jeg var ellers ret overbevist om, at han skulle sove i skuret)og
har ovenikøbet lokket mig til at anskaffe

Gizmo,
som er halvt norsk og halvt huskat.Jeg fik hende privat gennem
dyreinternatet af en sød pige, der ikke magtede både hende og kæresten
(og der findes åbenbart ikke et internat for dumme kærester...) katte og
gravhund stortrives og jeg kunne egentlig så godt tænke mig at få en kat
mere...en killing, for begge mine norske var voksne, da de indtog huset.
Begge mine katte går og kommer som det passer dem, har gerne gaver
med...især Gizmo er altid god for en frø (levende) eller en mus
(sædvanligvis kun et lille stykke til mig...ved ikke om hun gemmer det
bedste til mig eller om jeg får resterne?)

Nu vil jeg gerne møde jeres katte!
Kh, Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : Pia J

Dato : 10-03-03 18:04

Ikke for at være på tværs, men du kan møde dem allesammen på gruppens
hjemmeside!

www.dk-fritid-dyr-kat.dk

:Pia

Fra : Grit Wessel

Dato : 10-03-03 19:04

> Ikke for at være på tværs, men du kan møde dem allesammen på gruppens
> hjemmeside!
> www.dk-fritid-dyr-kat.dk

.... og oprette en profil selv, så vi også kan se billeder af Yatsi og Gizmo

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Ola G.

Dato : 10-03-03 19:06

skingur wrote:
> hej gruppe
> Det kunne være lidt sjovt at "møde" hinandens katte? Jeg vil
> præsentere mine:

Her er våre:
http://garstad.net/lbs/kattene/

Mvh
Ola

Fra : Pia J

Dato : 10-03-03 19:22

Sikke nogen spændende racer du har, og hvor er de bare skønne allesammen!

:Pia

Fra : Kate

Dato : 10-03-03 22:23

Jamen, velkommen til Yatzi, Gizmo og dig.

Jeg deler lejlighed med 4 katte. Et gammelt søskendepar, Johan og
Sofie, som bliver 13 år til sommer, en 3 år gammel Somali ved navn
Lante og en 10 mdr. huskat ved nav Mowgli. Alle indekatte. Og så har
jeg enkelt kanin som bor under sofaen, han er ca. 5 år gammel, købt på
internat.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 12-03-03 18:30

Hejsa

Jeg har to missebørn og de er begge alm. huskatte.
De er rundt regnet to år gamle nu.

Whiskey
Brunstribet, kastreret hanmis. Elsker at dovne på sofaen eller hos sin
"moar".

Tequila
Enormt flot "blå" hunmis, som er lidt for sig selv.

Billeder kan ses på: http://medlem.jubii.dk/betina79

Hilsen Betina

Fra : skingur

Dato : 18-03-03 19:25

"Betina von Ahnen Thygesen" skrev d. 12-03-03 18:30 dette indlæg :
> [...]
> "moar".
>
> Tequila
> Enormt flot "blå" hunmis, som er lidt for sig selv.

Jeg kiggede på din hjemmeside - den er sørme flot og sikke nogle dejlige
dyr..og fede kommentarer! Specielt de blå katte er jeg ret vild med...
nøjagtig samme farve som min Yatzi, der jo så bare er udstyret med nogle
flere kilo pels end dine..
Kh, Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : H.O.T

Dato : 18-03-03 21:31

De er godt nok dejlige de killinger.......

Henrik

---