Hjemkommet fra dyrlægen
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 07-03-03 09:51

Hej
JEg er netop hjemkommet fra dyrlægen.
(som er Marianne Rasmussen)
Hun kiggede på Chip og konstaterede at det såmænd bare var slid (pyha) dette
har hun også skrevet påå min regning. Hun sagde at der var ingen grund
overhovedet til at dyrlægekontrollen skulle afvise ham. (hun er selv
kontrolør ved udstillinger dog ikke lige den i herlev.)
Nu er mit spørgsmål...tør man tage chancen?

Randi

Fra : Pia Thomsen

Dato : 07-03-03 11:18

Randi skrev:
Nu er mit spørgsmål...tør man tage chancen?

Jeg ville stadig dukke op med en erklæring, ene og alene fordi det er s** da
surt at blive afvist - har heldigvis ikke prøvet det
Og det tager ikke mange minutter at lave en decideret erklæring...ved ikke
om det andet er nok??

Men eftersom det ikke er noget smitsomt og det ikke ser ud til at genere
ham, ville jeg ikke have så store skrupler med at tage ham med Men en
dommer kan vælge at lade det trække ned, da kattens kondition så ikke er
optimal...hvis han/hun opdager det....

Hilsen Pia

http://home20.inet.tele.dk/coonscorner

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 07-03-03 12:01

> [...]
> ham, ville jeg ikke have så store skrupler med at tage ham med Men en
> dommer kan vælge at lade det trække ned, da kattens kondition så ikke er

Det gør ikke noget... jeg har ham mest med for selskab til Emma

Randi