Ses vi i Herlev på søndag??
Fra : Majer

Dato : 06-03-03 21:23

Hejsa, vil da lige høre hvem der skal på udstilling i Herlev på søndag, med
eller uden katte.

Jeg kommer med Creamy.

Mange hilsner fra

--
Majer

http://www.majer.dk
(Peugeot Rallye til salg)

Fra : Ann K.

Dato : 06-03-03 21:26

Tja - hvis man kunne få en adresse, så var det da ikke helt utænkeligt
at jeg kunne finde på at kigge forbi

Mvh Ann

Fra : maz

Dato : 06-03-03 21:30

Værs'go , Ann :)
Herlev-Hallen, Tvedvangen 198, 2730 Herlev. Tlf.: 4491 5245

Åbningstider for publikum

Kl. 10.00 - 19.00

Kommer også forbi og kigger....

:) maria

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 06-03-03 22:32

maz wrote:

> Værs'go , Ann :)
> Herlev-Hallen, Tvedvangen 198, 2730 Herlev. Tlf.: 4491 5245
>
> Åbningstider for publikum
>
> Kl. 10.00 - 19.00

Hvis der er nogle, der benytter tog / bus,
vil jeg nævne, at Herlev-Hallen ligger i HT takstzone 41
(4 zoner fra Kbh zone 1) - og det er buslinie 167,
der kører dertil fra Herlev og Bagsværd.
--
med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk

Fra : Ann K.

Dato : 06-03-03 22:48

Hej Maria og Preben.
Tak for udførlig vejledning
Regner med at tage scooteren, hvis ikke jeg kan lokke Manden med...

Mvh Ann

Fra : Morten Skjershede

Dato : 07-03-03 09:55

"Ann K." <tsarsFJERN@DETTEos.dk> skrev i en meddelelse
> Tja - hvis man kunne få en adresse, så var det da ikke helt utænkeligt
> at jeg kunne finde på at kigge forbi
>
> Mvh Ann

Vi er der med Jonny Depp

Morten
www.dk-yeoman.dk
Cornish Rex

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 06-03-03 21:55

"Majer" <majbritt<FJERN@majer.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa, vil da lige høre hvem der skal på udstilling i Herlev på søndag,
med
> eller uden katte.

Jeg kommer med Emma og Måske Chip.

Randi

Fra : Mette Jensen

Dato : 06-03-03 22:51

Hejsa!

Vi kommer med Hilda!
--
Venlig hilsen Mette

www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Ann K.

Dato : 07-03-03 12:23

>Vi kommer med Hilda!
<> Øv - Mette... så får jeg ikke mulighed for at hilse på Kashmir...
ville ellers så gerne have set ham live... han er jo bare smuk!!!

Mvh Ann

Fra : Mette Jensen

Dato : 07-03-03 12:53

Ann K. wrote:

> <> Øv - Mette... så får jeg ikke mulighed for at hilse på Kashmir...
> ville ellers så gerne have set ham live... han er jo bare smuk!!!

Han var jo med i Bagsværd..... Men han gemmer sig bag ved burgardinerne.
Så hvis man ikke lige ved det, se man ham ikke....
Ville også godt have ham med, men det er jo fjollet når han har de
certifikater han skal have..... Skal en tur til Sverige inden han kommer med
igen.

Men du skal da næsten se Hilda i stdet... Hun er nu ret nuttet også!

--
Venlig hilsen Mette

www.Chimera-MaineCoon.dk