Transportkasser...
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 24-02-03 08:55

Hej alle sammen.

Jeg har selv en Atlas 30 - 60 x 40 x 38 cm. og er MEGET glad for den.

Meeeeen nu sad jeg jo og surfede lidt og opdagede at Atlas har lavet nogle
på hjul...(ja ja de har sikkert haft dem længe, men jeg har altså ikke set
dem før )

Den så jo bare god ud... og tanken om at slippe for bare noget af det
slæberri...pyha det lyder for godt til at være sandt...

Er der nogen af jer der har sådanne en??? Og ved i om den køre godt eller
falder hjulene af efter 2 køreture??!!

På forhånd Tak

Randi
http://www.DK-SKINDBJERG.dk - Nu med nyt design.

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 24-02-03 08:56
Fra : Freedom

Dato : 24-02-03 09:10

Wow, god ide, sådan en vil jeg have, husk hvis hjulene falder af efter 2
gange så er der 2 års garanti;))

Iben

"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> skrev i en
meddelelse news:b3cj67$otc$1@sunsite.dk...

Fra : Lene

Dato : 24-02-03 09:59

Halløjsa
Tror I ikke at misserne bliver forskrækket over lyden fra hjulene?
MVH Lene, Vol au Vent o.s.v.

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 24-02-03 10:05

"Lene" <lene@satzone.com> skrev i en meddelelse
> Halløjsa
> Tror I ikke at misserne bliver forskrækket over lyden fra hjulene?
> MVH Lene, Vol au Vent o.s.v.

Så skulle de jo også blive bange når jeg kører med kufferten på hjul lige
ved siden af dem( altså når jeg har dem i en alm. transportkasse og går med
min rullende kuffert) Eller hva'?

Hvis de skulle reagerer tror jeg måske det skylle være rystelserne....

Randi

Fra : Louise Viborg

Dato : 24-02-03 11:03

Hej Randi!
Jeg har desværre ikke slev sådan en....endnu Men jeg kender en
masse som har dem, og som er rigtig glade for dem. Og kattene virker
ikke til at være synderligt forstyrret af at den køre. Selvfølgelig
vil der være nogle katte som ikke kan li det, men jeg har ikke oplevet
det endnu

Venlig hilsen
Louise Viborg
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk - KILLINGER VENTES I UGE 15

Fra : Mette Jensen

Dato : 24-02-03 11:13

Randi Skindbjerg Kristensen wrote:

> Hvis de skulle reagerer tror jeg måske det skylle være
> rystelserne....

De kasser med hjul jeg har set på, tør jeg ikke købe.
De har små hårde hjul som altså må være dårlige at kører med.....
Det kommer til at ryste meget i kassen plus de larme ret meget.

Hvis jeg skal købe en kasse med hjul, skal de være meget blødere end dem jeg
har kigget på.
Man kan også selv sætte hjul på transport kassen. Det har jeg set flere gode
eksempler på.
Men så skal man nok være lide fingernem. Her er fordelen at man kan købe
nogen bløde gummihjul i et byggemarkedet og sætte på.

De har lige fået de transportkasser hjem i PetGo du snakker om Randi.
Så der kan du se nærmere på dem inden du køber.
--
Venlig hilsen Mette

www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 24-02-03 17:14

Sådan en ønsker jeg mig også
Ved du hvad den koster?

Jeg plejer at have manden til at slæbe, men på sidste udstilling var jeg
alene om det. Jeg havde derfor medbragt understellet til en gammel
Brio-klapvogn. Det kunne rumme både min kæmpe rejsetaske og transportkassen.
Det fungerede faktisk rigtig godt, og det er i hvert fald gode, bløde hjul.

Mvh. Else.

Fra : Birgitte

Dato : 24-02-03 16:02

"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> skrev i en
meddelelse news:b3cj4m$ohu$1@sunsite.dk...
> [...]
> slæberri...pyha det lyder for godt til at være sandt...
>
> Er der nogen af jer der har sådanne en??? Og ved i om den køre godt eller

Hej Randi
Jeg har en af de omtalte transportkasser med hjul, vi har haft den i 3-4 år
og har brugt den flittigt på alle udstillinger.
Hjulene har holdt til alt,- vi har ikke haft mistet nogen og vi har da kørt
lige fra brosten til dårlig asfald...
Kan varmt anbefale dig at købe en sådan. Ydermere er den ikke dårlig at
trække rundt med, og kattene bliver ikke mere stresset af at sidde deri end
i nogen andre, vi har også andre transportkasser uden hjul.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 24-02-03 17:28

Hej Alle sammen

Jeg fandt ud af hvad den kostede....uha. den mindste koster 700-800 afhængie
af hvor man køber den... og de andre var slet ikke til at
betale....såååååååååååå

Jeg er gået igang med selv at flette noget sammen.... Nu må vi se hvordan
det går....vender tilbage når jeg ved mere...

Randi

Fra : Christina K

Dato : 25-02-03 17:41

Hej Alle

Jeg har en Atlas 40 med hjul og er meget tilfreds. Selvfølgelig kan man
ikke køre hvis vejen er ujævn, men det kan man jo heller ikke med noget
andet. Den kostede 550 kr. ved Pethouse for et år siden. Det absolut
billigste sted at købe varerne.

Mvh Christina
--
www.purpletribes.dk