Ny kat skal sterilliseres - hvor?
Fra : AG

Dato : 23-02-03 21:17

Hej Alle sammen,

Min kæreste og jeg overvejer meget stært, at overtage 2 stk 2 årige
hunkatte, fra en kvinde der desværre ikke selv kan have dem længere. Den ene
af disse 2 dejlige katte er ikke sterillieret, men på p-piller - og da vi
ikke har påtænkt, at hun på noget tidspunkt skal have killinger, vil vi
selvfølgelig have hende sterillieret.

Og her kommer så spørgsmålet: Er der nogen herinde, der kan anbefale en god
dyrlæge på Amager, eller ihvertfald i nærheden af Amager? Vi vil jo være
helt sikre på, at hun kommer i gode hænder Og lige for at kunne regne
lidt på økonomien, er der så nogen der kan fortælle os, hvor meget det ca.
vil koste os, at få hende sterillieseret?

På forhånd tusind tak for hjælpen

Med venlig hilsen,
Allan

Fra : Tina Bach Nygaard

Dato : 23-02-03 21:30

Hej

Ta til inges kattehjem i glostrup det kan betale sig det koster det halve ca
450 kr og de ved hvad de gør da de har mange katte mellem hænderne. -det er
det sted jeg selv har været mest tilfreds med, min første kat blev
steriliseret et andet sted og fik et 10 cm lang ar og var meget dårlig i en
helt uge. Nr 2 blev hos iges og fik et på 3 cm og var frisk dagen efter.

Mvh Tina

Fra : AG

Dato : 23-02-03 22:12

Hej Tina,

Tusind tak for et hurtigt svar

Men er der noget jeg har misforstået? Er Inges Kattehjem ikke "bare" en
katteformidling, eller har de også en dyrlæge på stedet, som klarer den
slags indgreb på katte, selvom der ikke er en "fomidling" indblandet?

Hilsener,
Allan

Fra : Tina Bach Nygaard

Dato : 23-02-03 22:49

> Men er der noget jeg har misforstået? Er Inges Kattehjem ikke "bare" en
> katteformidling, eller har de også en dyrlæge på stedet, som klarer den
> slags indgreb på katte, selvom der ikke er en "fomidling" indblandet?

Ja og de øremærker og vacinere også.

Fra : Niels Peter

Dato : 24-02-03 08:37

> [...]
den
> slags indgreb på katte, selvom der ikke er en "fomidling" indblandet?

De har en dyrlæge, som man kan konsultere som enhver anden
dyrlægepraksis.

Niels Peter

Fra : Siska El-Azem

Dato : 24-02-03 09:52

Hej
Hvis du ikke vil køre så langt så kan jeg anbefale Dyreklinikken Ryesgade på
østerbro. Der er godt nok nogle år siden vi har brugt den, men vi har altid
været tilfredse. Desuden er de meget rimelige med priserne, jeg mener at du
kan se dem i deres annonce i telefonbogen (lokalbog østerbro)
Hilsen Siska

Fra : Tasja Gamst

Dato : 24-02-03 14:40

Hej AG,

Jeg kan varmt anbefale Kongelundens Dyreklinik ved helle og Carsten Poder,
deres klinik ligger på Kongelundsvej, lige ude ved Finderupvej.
De er super dygtige og tager sig utrolig god tid til dyrene.
min huskat er lige blevet opereret derude, og hun er simpelthen blevet så
glad for Carsten Poder.
Til sidst, så er de heller ikke særlig dyre og når man ringer for man en tid
dagen efter eller hvornår det passer en.

Held og lykke

Tasja

Fra : AG

Dato : 24-02-03 15:21

Hej igen alle sammen,

Tusind tak for jeres hjælp. Det gjorde det jo en del nemmere at finde frem
til en god dyrlæge. Vi har ringet lidt rundt, og har fundet ud af, at Inges
Kattehjem er suverænt den billigste, da hun kun tager 820 kr for det - og
det er inkl. øremærkning. Og da min kæreste selv har kigget efter en kat
derude et par gange, har hun også en god fornemmelse af atmosfæren - så det
bliver Inges Kattehjem der får fornøjselsen

Og nu mangler vi så bare at blive introduceret til de 2 katte. Vi skal møde
dem på onsdag, og om alt går vel, har vi dem også med hjem på onsdag. Vi de
altså bryder sig om os Men vi glæder os ihvertfald som 2 små børn, til
at se dem - så det skal nok gå godt

Mange hilsener og igen tusind tak,
Connie og Allan

Fra : Kate

Dato : 25-02-03 21:30

"AG" <scorp@mad.dk> wrote in news:b3d9ns$1er7$1@news.cybercity.dk:

> Men vi glæder os ihvertfald som 2 små børn, til
> at se dem - så det skal nok gå godt

Det kan jeg da godt forstå at i gør. Der er jo ikke noget dejligere end
et par misser (eller 4) at dele sit hjem med

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer