Har det skidt!
Fra : Lene

Dato : 23-02-03 20:03

Hejsa alle!
Jeg har det skidt.
Min lille Molly (8 måneder) skal til dyrlægen i morgen, bedøves og skal
måske nok have fjernet venstre øje.
Jeg beder ikke om tilgivelse, men lidt medfølelse, fordi jeg godt ved at
fejlen er min.
Ringede til dyrlægen for en uges tid siden, fordi Molly havde leget med en
af de andre små, og havde fået revet sit øje. Normalt går det jo over, men
jeg ringede til dyrlægen fordi hun stadig var rød i øjet efter 2 dage.
Dyrlægen sagde "kloramfenikol", og det fik Molly så.
I fredags syntes jeg det var nok. Tog til vet., som undersøgte Molly. Øjet
var hævet, men Molly spiste og legede som sædvanligt, så derfor varede det
altså nogle dage for meget, inden jeg reagerede.
Shit.
Molly skal, i morgen mandag, i bedøvelse. Hvis vet. ikke kan redde hendes
øje, bliver det fjernet.
Jeg har det så skidt.
Kærlig hilsen Lene, Moly, Vol au Vent og alle havnem(b)isserne

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 23-02-03 20:11

On Sun, 23 Feb 2003 20:03:04 +0100, "Lene" <lene@satzone.com> wrote:

> [...]
>Shit.
>Molly skal, i morgen mandag, i bedøvelse. Hvis vet. ikke kan redde hendes

   Æv, jeg føler nu med dig. Det har jo nok sine gode grunde at
du ikke har reageret før. Fx. at Molly har set ud til at have det fint
nok. Og det skal du altså holde fast ved. Og mon ikke Molly klarer det
hele i fin stil :) Jeg skal i hvert fald nok krydse fingre for at mis
beholder øjet :)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Lene

Dato : 23-02-03 20:31

Tusind tak, Trine!
Jo, jeg håber Molly klarer den.
Men når jeg kigger hende dybt i det venstre øje, er der en bule ind ad i
pupillen. Jeg har jo ikke kunnet se det før da øjet var hævet, men det kan
jeg nu, fordi hun får penicillin.
Det er sgu barsk, dette her.

Fra : H.O.T

Dato : 23-02-03 20:36

Held ok lykke med hende..... Vi krydser poter her.....

Henrik

---

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 23-02-03 20:39

On Sun, 23 Feb 2003 20:31:03 +0100, "Lene" <lene@satzone.com> wrote:

> [...]
>pupillen. Jeg har jo ikke kunnet se det før da øjet var hævet, men det kan

   Hvis du ikke har kunnet se det er der vel for så vidt ikke så
meget at have dårlig samvittighed over (Selv om jeg godt er klar over
at det har du altså alligevel :). Du har jo osse haft fat i dyrlægen i
flere omgange. Men du kan trøste dig med at katte er nogen seje små
nogen. Så Molly klarer sig helt sikkert - både med eller uden øje.
   Kommer hun forresten ud den bette?

Fra : Lene

Dato : 23-02-03 21:01

Ja, Molly kommer ud når hun vil.
Altså, jeg går først ved 12-tiden, så Molly spæner ud og ind lige så tosset
hun vil fra om morgenen af (jeg lukker og åbner tålmodigt dørene). Henrik
(ham manden) er hjemme ved 14-tiden, altså ca. 2 timer efter at jeg er gået.
Molly snorker sammen med alle de andre (+ Henrik, som er postbud og er oppe
kl. kvart i kvalme om morgenen). Først når jeg er hjemme igen ved 16- tiden,
er der liv i misserne igen.
Det, der gør så ondt på mig, og også på dyrlægen som ordinerede
Kloramfenikol, er at vi ikke har været opmærksomme nok. Molly er "mors lille
Molly" som sover i arm hos mig hver nat, og er lidt "naiv", som man siger.
Jeg skriver med vilje ikke "dum", for Molly er en charmetrold ud over alle
grænser, selv om, eller fordi, hun er noget for sig.
Jeg er bange for i morgen, fordi nogle katte ikke klarer bedøvelsen, og fodi
jeg som sagt er fuld af dårlig samvittighed.
Tak fordi I gider lytte!
Lene

Fra : Lene

Dato : 24-02-03 09:56

Hej alle!
Mandag morgen, solen skinner, og Mollys øje er reddet!
I hvert fald 80 % sikkert.
Vet. sagde at Molly responderede godt på penicillinen.
Der er stadig et hul i pupillen, men det ser ud til at penicillinen er ved
at mobilisere Mollys forsvar til at hele det op igen.
Hurra--!
MVH Lene, Vol au Vent, Molly og alle havnem(b)isserne

Fra : Leyna

Dato : 24-02-03 10:06

On Mon, 24 Feb 2003 09:56:25 +0100, "Lene" <lene@satzone.com> wrote:

>Hej alle!
>Mandag morgen, solen skinner, og Mollys øje er reddet!
>I hvert fald 80 % sikkert.

Det glæder mig virkeligt for jer. Tillykke med det.
Og med den sol er det svært at være pessimistisk, ikk'?

--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Kate

Dato : 25-02-03 21:23

"Lene" <lene@satzone.com> wrote in

> Hej alle!
> Mandag morgen, solen skinner, og Mollys øje er reddet!
> I hvert fald 80 % sikkert.

Åh, hvor lyder det godt, Lene. Hvordan går det så idag? Bedre
forhåbentligt.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar