Til Web-mosteren!!
Fra : Elisa Buchardt

Dato : 21-02-03 22:12

Hej Jette,
Hvorfor får jeg følgende meddelese når jeg prøver at oploade et billede
til et nytoprettet album??????? :

Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL
result resource in
/usr/home/web/web-cat/dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_write.php
on line 111

Med venlig hilsen
Elisa Buchardt
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Jette

Dato : 21-02-03 22:47

"Elisa Buchardt" <elisa_buchardtKATTE@BAKKEyahoo.com> wrote in message
> [...]
> result resource in
> /usr/home/web/web-cat/dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_write.php

Det er en fejl at den besked kommer frem, og jeg har nu rettet det..... Du
skriver ikke noget om hvorvidt dine billeder blev uploadet eller ej, men jeg
kan se der ligger en del billeder i dit album, så jeg vil formode at tingene
derudover har fungeret som de skal?

Mvh. Jette

Fra : Elisa Buchardt

Dato : 21-02-03 23:18

Hej Jette,
Det er fint, at du har rettet fejlen.
Jeg vil lige sige, at jeg ikke har uploadet nogle billeder- det kunne
jeg altså ikke. Det album du har set på, har jeg slet ikke adgang til at
opdatere i mere. Måske fordi jeg har skiftet brugernavn??? Det har
irriteret mig en del, og jeg har undret mig over det. Når jeg logger på,
siger den jo at jeg ingen albums har, og det er derfor jeg forsøgte at
oprette et nyt; med helt friske billeder... men nej!
I mit gamle album står jeg som "elisa buchardt" (med småt) og jeg er nu
opretttet som Elisa Buchardt; kan det have noget at sige?

Håber du kan gøre noget ved det....

På forhånd tak

Elisa