Ny beboer i klatretræet :-)
Fra : Lars Dahl

Dato : 17-02-03 12:20

Bli'r man miljøskadet af at ha' katte?? http://shor.ter.dk/571452413 - og
kan no'en evt. hjælpe med at racebestemme kræet??

Lars

--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Fra : Leyna

Dato : 17-02-03 14:06

On Mon, 17 Feb 2003 12:19:43 +0100, "Lars Dahl"
<ldahlREKVALME@jubiipost.dk> wrote:

>Bli'r man miljøskadet af at ha' katte?? http://shor.ter.dk/571452413 - og
>kan no'en evt. hjælpe med at racebestemme kræet??

Det er et af de skadedyr kattene har for vane at slæbe med hjem.
tilkald straks kommunens skadedyrs kontrol!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Niels Peter

Dato : 17-02-03 16:08

"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> Bli'r man miljøskadet af at ha' katte?? http://shor.ter.dk/571452413 -
og
> kan no'en evt. hjælpe med at racebestemme kræet??
>
> Lars

Det må da være en Spynx (ingen pels) blandet med Manx (ingen hale).

Niels Peter

Fra : JensenJS

Dato : 17-02-03 17:54

In article <3e50f99c$0$144$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
mail@bluewhite.dk says...
> "Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> og

> Det må da være en Spynx (ingen pels) blandet med Manx (ingen hale).
>
> Niels Peter

Er det så en Spanx

mvh JensenJS

Fra : Niels Peter

Dato : 17-02-03 18:27

"JensenJS" <jensenjs@pc.dk> skrev i en meddelelse
> In article <3e50f99c$0$144$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
> mail@bluewhite.dk says...
http://shor.ter.dk/571452413 -

> Er det så en Spanx
>
> mvh JensenJS

He, he, ja, det må det jo være ...

Niels Peter

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 17-02-03 17:14

"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> Bli'r man miljøskadet af at ha' katte?? http://shor.ter.dk/571452413 - og
> kan no'en evt. hjælpe med at racebestemme kræet??

Tjah - hvad med blå/tortiemakreltabby meget korthår? *GG*

Mvh.Else.

Fra : Lars Dahl

Dato : 17-02-03 20:54

Else Gyldenkærne <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> skrev i

> Tjah - hvad med blå/tortiemakreltabby meget korthår? *GG*
>
> Mvh.Else.

Hej Else.

Nu har vi jo lige haft "tortiediskussionen", og sådan no'en er jo damer. Vi
tror nok, den her er en han - men med vores hidtige succesrate hvad angår
kønsbestemmelse in mente, kan det jo godt være forkert

Lars

Fra : Denise

Dato : 17-02-03 17:47

Kan desværre ikke hjælpe, det var da godt nok en pusse-løjerlig-ting. Og
hvorfor er den ikke i snor ?
Hilsen Denise

Fra : H.O.T

Dato : 17-02-03 20:39

Hvor meget mad giver i den?????
Mere så min egen ikke begynder at vokse i en lidt anden retning end den der
er under maven......

Henrik

ps. Er den renlig???

Fra : Lars Dahl

Dato : 17-02-03 20:51

Denise <reindel*NOSPAM*@c.dk> skrev i news:b2r3lq$7tl$1@sunsite.dk
> Kan desværre ikke hjælpe, det var da godt nok en pusse-løjerlig-ting. Og
> hvorfor er den ikke i snor ?

Hej Denise

Det er kun udendørs, vores dyr har snor på

Lars

Fra : Denise

Dato : 17-02-03 20:57

> Denise <reindel*NOSPAM*@c.dk> skrev i news:b2r3lq$7tl$1@sunsite.dk
>

> Hej Denise
>
> Det er kun udendørs, vores dyr har snor på

> [...]

Ok, så det var et dyr, var lige lidt i tvivl
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 17-02-03 21:06

"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> wrote in

> Bli'r man miljøskadet af at ha' katte??

Hvad de katte dog ikke kan få slæbt med hjem

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Helle Andersen

Dato : 17-02-03 22:19

"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> - og
> kan no'en evt. hjælpe med at racebestemme kræet??

Europæisk korthår ?
Eller Dansk hundeslædeførerkorthårsrace ?

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-02-03 14:41

"Helle Andersen" <abyFJERN@mail.dk> writes:

> "Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
>
> Europæisk korthår ?
> Eller Dansk hundeslædeførerkorthårsrace ?

Hov skulle det ikke have været katteslædeførerkorthårsrace ??
- husker vist noget om Kesto og omtalte skabning..

Men måske kunne det også være en Dansk
KortLanghårsKatteAktiveringsDriveSlaverneTilVanvidAfGrinOgTrætteKatteneRace

hmm gad vide om han kan opdrage sine mennesker (læs forældre) lige så
godt som de firbenede..*GG*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Hanne Dahl

Dato : 18-02-03 16:23

Hej Henrik.

Idag gør han en indsats eller skullle jeg sige gør et ihærdig forsøg.
Lille Jens har feber og hoster en fæl hoste samt kan bare ikke falde til ro.
Så de voksnes og kattenes tålmodiged bliver prøvet eller testet )
Ellers så skinner solen her i Hvidovre ))

Hilsen Hanne Dahl

--

Henrik Pedersen <misbams-meow@edb.dk> skrev i

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-02-03 19:59

"Hanne Dahl" <hanne.knudsen@SPAM-TRAPget2net.dk> writes:

> Hej Henrik.

Hej Hanne

> Idag gør han en indsats eller skullle jeg sige gør et ihærdig forsøg.
> Lille Jens har feber og hoster en fæl hoste samt kan bare ikke falde til ro.
> Så de voksnes og kattenes tålmodiged bliver prøvet eller testet )

Stakkels barn, har i ringet til dyrlægen..??
(sorry.. den kom helt af sig selv.. forbistrede øhh tastatur)

Puha det giver "lidt" stress i huset..

Men vi krydser fingre og poter for snarlig helbredelse..
Og Melissa sender et stort trøstende spinbrum til hver af jer..

> Ellers så skinner solen her i Hvidovre ))

Har den også gjort her, herligt vejr, set gennem ruden for det var
dælme køligt i formiddags..