Hvordan holder man katten???
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 17-02-03 11:56

Hejsa

Jeg kom til at tænke på noget.....(uhyggeligt men sandt)

Nu hvor Chip (huskat) er meldt til udstillingen sammen med Emma(NFO) Kom jeg
til at tænke på hvordan man bære en huskat til dommeren??!!!! Jeg har fået
nogenlunde styr på hvordan man holder NFO (selvom Mette måtte træde til
p.g.a nerver ved udstillingen - TAK Mette) Men hvad med huskatte???
Er der nogen der kan hjælpe mig??? Jeg ville jo gerne forberede Chip mest
muligt.

Hilsen Randi - der nu har syet burgardinet færdigt....om det passer må tiden
vise

Fra : Camilla Scharff

Dato : 18-02-03 09:39

Hej Randi

Det er der ingen "regler" om (det er der sådan set heller ikke med de andre,
dem holder vi bare så de præsenterer sig bedst muligt alt efter hvilken
race, der er tale om).
Jeg personligt ville ikke strække en huskat som man gør med en Skovkat eller
en Aby - jeg ville bare holde den, som den nu bedst kan lide (og de færreste
katte kan lide at blive strukket ud med mindre de er vænnet til det eller
det passer til deres statur).

Mvh. Camilla

"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> skrev i en
meddelelse news:b2qf3n$84u$1@sunsite.dk...