P-pille start, hvornår ??
Fra : Stine Frandsen

Dato : 05-02-03 00:31

Hej.
Ja, så er Zoya kommet i hendes 1. løbetid. Startede i går. Men hvornår er
det så jeg skal begynde på P-pillerne ? Kan ikke lige huske om det er bedst
at hun får en normal løbetid ( selvfølgelig uden parring) inden man starter
eller om det er ligegyldigt. Min plan er at hun på et tidspunkt skal have
et kuld killinger ( hvis jeg kan finde den rette han) hvorefter hun skal
steriliseres. Har P-pille start nogen betydning for senere ønskede løbetider
?

--
Stine Frandsen
Kennel Santippe's

Fra : Camilla Baird

Dato : 05-02-03 02:54

On 05/02/2003 00:30, in article
3e404d30$0$143$edfadb0f@dread15.news.tele.dk, "Stine Frandsen"
<xsantippe@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> steriliseres. Har P-pille start nogen betydning for senere ønskede løbetider

Du kan give hende p-piller, når denne løbetid er overstået. Det kan give kuk
i systemet, hvis du forsøger at standse en løbetid med p-piller...
Om p-piller har indvirkning på senere løbetider? Man giver p-piller for at
udskyde løbetider... Det anbefales, at hunkatte på p-piller har en (helst
to) fulde løbetider inden parring...
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Stine Frandsen

Dato : 05-02-03 11:24

Tak for svaret, jeg mente også at hun skulle have en normal løbetid først
men var blevet helt i tvivl
Så "tågehornet" må vente *G*
Stine