Udstillingen i Bagsværd
Fra : Majer

Dato : 03-02-03 07:05

Hej med jer!

Vil lige høre hvem man kan rende ind i på udstillingen i Bagsværd på
søndag?? Jeg kommer med Creamy (Cruz Bully Babe), som skal forsøge sig i
ungkatte-klassen nu.

Mange hilsner fra
--
Majer

http://www.majer.dk
(Nu med helt nyt design)

Fra : Tournesol

Dato : 03-02-03 08:42

Hej

> Vil lige høre hvem man kan rende ind i på udstillingen i Bagsværd på
> søndag?? Jeg kommer med Creamy (Cruz Bully Babe), som skal forsøge
> sig i ungkatte-klassen nu.

Jeg kommer med cæsar håber jeg er heldig at møde nogle af jer denne gang jeg
tager en mus på og sætter en på buret også ved siden af min kæmpe solsikker

Hilsen
Henriette.
--
DK.TOURNESOL
www.dktournesol.dk

Fra : Pia Thomsen

Dato : 03-02-03 08:53

>Vil lige høre hvem man kan rende ind i på udstillingen i Bagsværd på
søndag?? Jeg kommer med Creamy (Cruz Bully Babe), som skal forsøge sig i
ungkatte-klassen nu.<

Hej!

Jeg kommer med Ailuro´s Rumpleteazer, Wytopitlock Horus og Horus' mor
Karisma´s Exiting Xenia...alle MCO...

Hilsen Pia

Fra : Mette Jensen

Dato : 03-02-03 09:11

Majer wrote:

> Vil lige høre hvem man kan rende ind i på udstillingen i Bagsværd på
> søndag?? Jeg kommer med Creamy (Cruz Bully Babe), som skal forsøge
> sig i ungkatte-klassen nu.

Jeg kommer kun med Kashmir (Soldalens Jack D.).
Så håber jeg at jeg har lidt mere tid til at snuse rundt
og snakke

--
Venlig hilsen Mette

www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Grit Wessel

Dato : 03-02-03 09:24

> Vil lige høre hvem man kan rende ind i på udstillingen i Bagsværd på
> søndag??

Du kan også rende ind i mig og Galadriel. Jeg skal for en gangs skyld ikke
være steward - det bliver en mærkelig oplevelse pludselig at få tid til at
snakke med folk og se nogle katte
Men who am I kidding - jeg når sikkert ikke halvdelen af, hvad jeg gerne
ville alligevel.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 03-02-03 11:51

Hejsa Grit

er du nu sikker på at du kan undvære det at gå steward*SS* du er så god i
den "rolle" og gør et RIGTIG godt arbejde.
Jeg kan ikke få en bedre steward *SS*

Hilsen Sanne

www.silver-heart.dk

Fra : Grit Wessel

Dato : 03-02-03 22:12

Hej Sanne og Britta & Per

Ih altså! Nu sidder jeg her og rødmer Men tak for jeres søde ord - det
er det, der gør det værd at være steward (og så lige sådan en menu
Katteklubben serverede i Vejle *MUMF*)

> er du nu sikker på at du kan undvære det at gå steward*SS*

Ja, tro det eller lad være, men jeg har prøvet det før (altså at ikke gå
steward). Alle mulige mærkelige mennesker kommer og spørger mig hvorfor jeg
ikke har kittel på - endda også folk, jeg ikke kan mindes at have set før?

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Camilla Scharff

Dato : 03-02-03 22:34

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> skrev...
> Ih altså! Nu sidder jeg her og rødmer Men tak for jeres søde ord - det
> er det, der gør det værd at være steward (og så lige sådan en menu
> Katteklubben serverede i Vejle *MUMF*)

Jaaah, og menuen skulle efter sigende have været endnu bedre om søndagen,
hvor jeg fik fornøjelsen af den )

> [...]
jeg
> ikke har kittel på - endda også folk, jeg ikke kan mindes at have set før?

Til gengæld var der næsten ingen, der ville tro deres egne øjne, da jeg gik
steward i Vejle - men jeg blev nu også nærmest lokket til det... dagen nu
okay hurtigt, men hold op hvor er man træt i benene - især når man så også
skal køre hele vejen hjem til Kbh. efterfølgende.

Mvh. Camilla

Fra : Camilla Scharff

Dato : 03-02-03 22:38

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev...
> Til gengæld var der næsten ingen, der ville tro deres egne øjne, da jeg
gik
> steward i Vejle

Hov glemte jo lige...
Og dem der vidste det, sneg sig over foran BIS-ringen og fnes højlydt da jeg
skulle forsøge mig med "arrangement" af perser inden scene-gang *fnys* og
jeg gik ellers med den sødeste (og grimmeste... sorry folks) lille
tortie/tabby/sølv perserkilling-ting

Camilla

Fra : Per Werner

Dato : 03-02-03 14:09

Ja, vi kommer sandelig også med Flovmand (Manse) og Frk. Smirnoff (Tulle).
Det er altid dejligt, at møde jer allesammen. Også for novicer som os.
Håber bare ikke, at vi kommer med alt for mange dumme spørgsmål..
Og hvor er det kedeligt, at Grit ikke skal være steward. Har haft
fornøjelsen, af at have hende som steward.
Vi glæder os til at se jer alle...
Britta og Per.

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=334&limit
_start=0&limit_user=15
--
Hvorfor investere i en Rembrandt, når et spejl er både billigere og
smukkere.

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 03-02-03 09:28

Hej Majer.

Ditte og jeg kommer med Aurora og Emily. De er for første gang i åben
klasse - NFO gr. VI med 28! deltagere - så alt over ex10 vil være en sejr
for os (ved godt, der ikke er 28 katte i åben klasse hun, men der er
garanteret mindst 15).

Vi skal for en gangs skyld bedømmes først på dagen, så jeg håber også at få
tid til at hilse på og komme rundt og se det hele.

Mvh. Else.

Fra : Mette Rahm

Dato : 03-02-03 10:13

> [...]
> klasse - NFO gr. VI med 28! deltagere - så alt over ex10 vil være en sejr
> for os (ved godt, der ikke er 28 katte i åben klasse hun, men der er

Ja MINDST Deraf er den ene Galadriel (ik' Grit ) og jeg ved at
Alfsgogen's Gabriella også kommer *grin*

Jeg kommer med Robin og Marie - og så vil jeg ikke høre noget om 28 katte i
grupper VI der er 36 !!! i gruppe IV !!!

Vi ses jo nok

Hej fra

Mette

Fra : Grit Wessel

Dato : 03-02-03 22:07

> Jeg kommer med Robin og Marie - og så vil jeg ikke høre noget om 28 katte
> grupper VI der er 36 !!! i gruppe IV !!!

Ja ja! Men tilgengæld er de fordelt over nogenlunde lige dele hanner og
hunner. I gruppe VI er det næsten kun hunner.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Majer

Dato : 03-02-03 16:49

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> klasse - NFO gr. VI med 28! deltagere - så alt over ex10 vil være en sejr
> for os (ved godt, der ikke er 28 katte i åben klasse hun, men der er

Der er 13 i gr. VII denne gang, det er bare helt vildt. Der pelejer måske at
være 3-5 stykker. glæder mig til at se nogle andre flotte "sølvkatte".

Mange hilsner fra
--
Majer

http://www.majer.dk
(Nu med helt nyt design)

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 03-02-03 09:47

Jeg kommer for første gang med Emma( Gavtyvens footloose).... Uha jeg glæder
mig.... Mette hjælper mig igennem dagen så det går nok

Randi

Fra : Mette Rahm

Dato : 03-02-03 10:15

> Jeg kommer for første gang med Emma( Gavtyvens footloose).... Uha jeg
glæder
> mig.... Mette hjælper mig igennem dagen så det går nok
>
> Randi

Hej Randi

Er det den hvide ude fra Charlotte ?? Jeg har nemlig set at der er 8 (eller
er det 9) tilmeldte gruppe IX og derfor undrede jeg mig over hvor alle de
hvide katte kommer fra *grin*

- Mette

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 03-02-03 10:31

> [...]
(eller
> er det 9) tilmeldte gruppe IX og derfor undrede jeg mig over hvor alle de

Jeps det er fra Charlotte... Jeg var også overrasket over 9 hvide katte men
det er jo kun fint...

Hilsen Randi

Du kan se hende her:
www.DK-Skindbjerg.dk

Fra : dannebrog

Dato : 03-02-03 10:54

Hej Majer!

Morten og jeg kommer med S*Solvindens Johnny Depp - Cornish Rex han i
ungklassen.

Flot hjemmeside. - Og du har helt ret: Katte tror, de er guder!! - vi har
fire her, men kun Johnny kommer med til Bagsværd, for Kiba, vores Hellig
Birma er ikke vant til udstillinger, og både Grazilia og Blue Pearl er
gravide og skal føde ca. 6. marts. (de er begge Cornish Rex-hunner).

Mange hilsener

Ulrich

--
Ulrich Alster Klug
København - Denmark

http://www.dk-yeoman.dk
dannebrog@dk-yeoman.dk

Fra : Helle Andersen

Dato : 03-02-03 17:11

"dannebrog" <dannebrog@dk-yeoman.dk> skrev i en meddelelse

> Birma er ikke vant til udstillinger, og både Grazilia og Blue Pearl er
> gravide og skal føde ca. 6. marts. (de er begge Cornish Rex-hunner).

Åh, så blev de begge gravide. Ja, selvfølgelig gjorde de
det

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Lars Dahl

Dato : 03-02-03 11:00

> [...]
>
> Vil lige høre hvem man kan rende ind i på udstillingen i Bagsværd på
> søndag?? Jeg kommer med Creamy (Cruz Bully Babe), som skal forsøge sig i

Hej Majer

Vi kommer med Hr. Louis (som stadig er et lille myr) og Hekla (som
forhåbentlig ikke stadig er et surt spektakel), som også skal i kl. 11 for
første gang.

Mvh. Lars

--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Fra : Majer

Dato : 03-02-03 16:52

"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> Vi kommer med Hr. Louis (som stadig er et lille myr) og Hekla (som
> forhåbentlig ikke stadig er et surt spektakel), som også skal i kl. 11 for
> første gang.

Hu du siger lille myr, så tænkte jeg på, om I kan lokkes til at tage jeres
"kattevægt" med?? Kunne jo godt tænke mig at vide hvad Creamy vejer, men det
er ret svært med de vægte vi har her i huset!

Mange hilsner fra
--
Majer

http://www.majer.dk
(Nu med helt nyt design)

Fra : Lars Dahl

Dato : 03-02-03 22:04

> [...]
det
> er ret svært med de vægte vi har her i huset!

Det skulle vi nok kunne finde ud af

Lars

Fra : Lene Vang

Dato : 03-02-03 11:57

> [...]
>
> Vi skal for en gangs skyld bedømmes først på dagen, så jeg håber også at få
> tid til at hilse på og komme rundt og se det hele.

Ihhh jeg glæder mig til at se Aurora igen, jeg skal nok prøve at lade
være med katnappe hende :)

Jeg glæder mig helt vildt, det kan da ikke blive andet end fedt med så
mange katte.

Med venlig hilsen
Lene Vang - Præsident for Aurora og Kesto's officielle fanklub
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 03-02-03 21:00

"Lene Vang" <lenevangKATTE@BAKKEmsn.com> skrev i en meddelelse

> Ihhh jeg glæder mig til at se Aurora igen, jeg skal nok prøve at lade
> være med katnappe hende :)
> Med venlig hilsen
> Lene Vang - Præsident for Aurora og Kesto's officielle fanklub

Altså Lene, nu hvor du er præsident for Auroras fanklub, kan du så ikke lave
lidt lobbyarbejde for hende hos vores dommer? *GGG*

Mvh.Else.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 03-02-03 16:05

> Vil lige høre hvem man kan rende ind i på udstillingen i Bagsværd på
> søndag?? Jeg kommer med Creamy (Cruz Bully Babe), som skal forsøge sig i
> ungkatte-klassen nu.

Jeg vil hellere vide en adresse og åbningstider? Og koster det noget, når I
udstiller?

Mvh Maria

Fra : Mette Jensen

Dato : 03-02-03 16:23

Maria Frederiksen wrote:

> Jeg vil hellere vide en adresse og åbningstider? Og koster det noget,
> når I udstiller?

Du kan kigge her for mere info: www.racekatten.dk under udstilliger.

Og ja det koster 220 kr per kat vi vælger at udstille!

--
Venlig hilsen Mette

www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 03-02-03 20:34

"Mette Jensen" <mette@chimera-mainecoon.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan kigge her for mere info: www.racekatten.dk under udstilliger.
>
> Og ja det koster 220 kr per kat vi vælger at udstille!

- plus årskontingent til en hovedklub, som man skal være medlem af, for at
kunne udstille

Mvh. Else.

Fra : Grit Wessel

Dato : 03-02-03 22:04

> - plus årskontingent til en hovedklub, som man skal være medlem af, for at
> kunne udstille

- plus transport (benzin, broafgift, færgebillet, flybillet osv.) og
hotelværelser (hvis man skal til udlandet) og div. vaccinationer,
dyrlægepapirer, blodprøver og tilladelser (igen hvis man skal til udlandet)

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Aragorn

Dato : 03-02-03 21:26

"Mette Jensen" <mette@chimera-mainecoon.dk> wrote in message

> Du kan kigge her for mere info: www.racekatten.dk under udstilliger.
>
> Og ja det koster 220 kr per kat vi vælger at udstille!

> [...]

=====

....øhgrøh...hvad tid lukker udstillingen så?
Åbningstiden er sat til kl. 1000, og det er jo godt nok, men jeg vil da ikke
ligge og rasle til Bagsværd i en bus hvis der er lukket når jeg kommer. Har
forskellige andre ting der osse skal nås den dag, og håber på at jeg kan nå
ud forbi og kigge - jeg vil da smaddergerne se jeres mislinger.

MvH Aragorn_dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 03-02-03 21:43

"Aragorn" <Aragorn@NOSPAMwelles.dk> skrev...
> [...]
> forskellige andre ting der osse skal nås den dag, og håber på at jeg kan

> ud forbi og kigge - jeg vil da smaddergerne se jeres mislinger.

Udstillingen lukker først kl. 19, så der skulle være rigelig tid til både at
sove (lidt) længe og rasle i bus
Jeg tvivler meget på, at vi bliver færdige før tid - ellers *kan* det godt
ske, at udstillingen lukker fx ½ time tidligere...

Priser osv. kan ses her: http://www.racekatten.dk/Page/racekatten/203/ - og
husk studiekortet, hvis der skal spares på entréen!

Mvh. Camilla

Fra : Aragorn

Dato : 03-02-03 21:47

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> wrote in message
> "Aragorn" <Aragorn@NOSPAMwelles.dk> skrev...
-snip-
> [...]
og
> husk studiekortet, hvis der skal spares på entréen!

Æjh, tak skal du ha', Camilla.

MvH Aragorn_dk

,,,^..^,,,

Fra : Helle Andersen

Dato : 03-02-03 17:20

"Majer" <majbritt<FJERN@majer.dk> skrev i en meddelelse

> Vil lige høre hvem man kan rende ind i på udstillingen i Bagsværd på
> søndag??

Jeg kommer med Chance (AbyRivers Chance of Tick-
Tag), som skal udstilles som killing for sidste gang.

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Camilla Scharff

Dato : 03-02-03 18:18

> [...]
> Vil lige høre hvem man kan rende ind i på udstillingen i Bagsværd på
> søndag?? Jeg kommer med Creamy (Cruz Bully Babe), som skal forsøge sig i

Og sørme om ikke også jeg kommer - medbringende Pine-pigen, vildtfarvet aby,
som *forhåbentlig* skal have sit andet CACIB inden vi skal til Malmø i marts
måned...
Jeg vil være lettest at finde i sekretariatet (ved siden af scenen et sted),
så kom lige forbi og hils på!

Mvh. Camilla

Fra : Ida

Dato : 03-02-03 20:49

Hej alle *s*
Jeg kommer med Corkycoons Xing Fu Soya og Florians Easy Rider. Ydermere er
jeg repræsenteret med CorkyCoons Callas.
De er alle tre lige rykket op i ungdyr, så jeg er meget spændt på at se
hvordan det hele går *s*

Ida

--
DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk -killinger til salg

Fra : Lisbeth Christensen

Dato : 03-02-03 21:37

Vi kommer med vores egen lille Atlas, hans halvsøster Cybele samt vores
lille ny - Thunderball's Kosjka. Alle i gruppe IV, men i hver sin
aldersklasse.

VH Lisbeth

--
http://www.mactabby.dk - opdræt af maine coons.

- Cats come in many varieties...and every one is divine.

Fra : Ann K.

Dato : 03-02-03 22:51

Ja - og vi dukker jo nok også op
Jan skal jo finde ud af "hvordan sådan noget foregår"
Er der et sted på udstillingen, hvor man kan få en pjece eller lignende,
der fortæller om ex.1, ex 2, certifikater, Bis, Biv; Nom osv osv.... jeg
_kan_ simpelthen ikke besvare alle hans spørgsmål! *ss*

Mvh Ann

Fra : Camilla Scharff

Dato : 03-02-03 22:55

"Ann K." <tsarsNO@SPAMos.dk> skrev...
> [...]
> der fortæller om ex.1, ex 2, certifikater, Bis, Biv; Nom osv osv.... jeg
> _kan_ simpelthen ikke besvare alle hans spørgsmål! *ss*

Jep - info-standen
Og ellers står jeg - og andre - til rådighed, så Jan, kom bare an med alle
spørgsmålene!!

Vi ses,
Camilla