Fufu har været til dyrlæge
Fra : Ragna

Dato : 31-01-03 17:02

Hej gruppe!

I de seneste dage har Fufu ikke snakket som sædvanlig, men kun kommet med
nogle små halvkvalte kvæk. Han plejer ellers at have et stort udvalg at
forskellige lyde alt efter situationen, f. eks. hyler han gerne
hjerteskærende om morgenen, hvis jeg er lidt for længe om at få ham lukket
ud.
For et par morgener siden var hylet afløst af et rustent miav, og senere på
dagen kom der kun en knirken fra ham. Da han ellers var helt som ellers,
regnede jeg med, at det måske ville gå over af sig selv.
I går og i dag begyndte vores lille "vikingekat", der ellers elsker at gå
ude i haven, at komme ind lidt oftere og blive inde lidt længere ad gangen,
og jeg begyndte at blive lidt urolig for ham, selv om han både spiste,
kælede og legede helt som sædvanlig.
Vi tog turen til dyrlægen i eftermiddags, og godt det samme, for hun sagde,
at det raspede som en sav i halsen på ham. Han fik penicillin, og skal have
piller i en uge, så nu håber vi snart at kunne føre en normal samtale med
ham igen!
Det viser bare, at det er sandt,. at hvis en kat viser den mindste smule
adfærdsændring, så skal man være klar over, at den sandsynligvis er syg. Vi
andre ville vist være betydelig mere berørt af det, der svarer til en
halsbetændelse.

--
Venlig hilsen, Ragna