Færge til England
Fra : Preben Andersen

Dato : 09-03-03 20:20

Vi har overvejet at køre til England i år med Combi Camp på slæb. Det har vi
faktisk overvejet i mange år, men jeg havde glemt hvorfor det endnu ikke er
blevet til noget: De vanvittige færgepriser.
Indtil nu har jeg fundet ud af, at Dover-Calais koster ca. Euro 600,- og
Esbjerg-Harwich koster ca. kr. 9000,-, begge for returbilletter. Euro-Tunnel
er på samme niveau som Calais-Dover.
Kan det virkelig ikke lade sig gøre at få det billigere? Er der nogen her,
som kender en billigere rute?

mvh
Preben

Fra : Tommy Bøgeskov

Dato : 10-03-03 10:05

"Preben Andersen" <pran@privat.dk> wrote in message
> [...]
> er på samme niveau som Calais-Dover.
> Kan det virkelig ikke lade sig gøre at få det billigere? Er der nogen her,

For mange år siden sejlede jeg fra Hoek van Holland til Harwich, og det var
dengang til overkommelig pris, jeg havde dog ikke noget på slæb, men høj bil
plus kajakker ovenpå.

Svjh. var det i hvert tilfælde meget billigere end Esbjerg-Hawich.

/Tommy