Camping i Toscana
Fra : Thomas A. Jørgensen

Dato : 09-03-03 11:30

Hej,

Er der nogen, som kender nogle gode campingpladser i Toscana.? De skal helst
ikke ligge alt for langt væk fra vandet.

Thomas A. Jørgensen

Http://www.freelance-foto.dk

Fjern tallene fra min e-mail adresse.
Så skulle den gerne virke.

Fra : Jette

Dato : 16-04-03 12:24

Hvad er du specielt interesseret i når du rejser til Toscana? Er du 23 og
single skal du selvfølgelig ud vil vandet hvor du kan kigge italienske piger
i bikini, men er du 35 med et par smårollinger synes jeg personligt
Middelhavet er alt for vildt at lege i/ved. Vil du se Firenze er Camping
Michelangelo dejligt bynært og ligger jævnt skønt. Den ultimative fedeste
campingplads vi kender er Norcenni Girasole Club i Figline Valdarno, ca. 45
km syd for Firenze. Velfungerende, skønt beliggende med fede swimmingpools,
godt supermarked, osv. Deres hjemmeside hedder www.ecvacanze.it/girasole,
men jeg synes ikke billederne yder pladsen fuld retfærdighed.I byen ligger
et supermarked Coop med en grøntafd. på størrelse med min Netto x 2,
fiskeafd. ak ja, hvorfor bliver jeg altid så deprimeret når jeg går i Føtex
efter at have været 14 dage i Italien? Skal du derned i højsæsonen er det
klogest at bestille email girasole@ecvacanze.it. Nogen bekendte har prøvet
at stå udenfor og ikke kunnet komme ind. Kort sagt, det er alle tiders
plads. V.h. og god ferie

Fra : Henning

Dato : 18-04-03 10:20

"Jette" <jetteogjens@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> godt supermarked, osv. Deres hjemmeside hedder www.ecvacanze.it/girasole,

Øh - dette link virker altså bedre: http://www.ecvacanze.it/home.htm
Hm, en plads, hvor man kan leje sit eget private badeværelse under opholdet?
Det er godt nok fornemt - *G*
Henning

Fra : Jette

Dato : 22-04-03 07:55

Tak Henning. Jeg opdagede, for sent, at linket var forkert. v.h.Jette