netetikette
Fra : Gefli

Dato : 16-02-03 18:11

Hej alle.
Er dette en NG hvor man kan få svar på div. spørgmål vedr. camping, Eller er
det en gruppe hvor der konstant er 2-4 høge der har mere travlt med at
kontrollere om andre skriver korrekt (I deres øjne).

Efter min mening er der 2-4 høge der skræmmer flere væk end de selv kan nå
at besvare evt. spørgsmål.

Benny

Fra : Carsten Stage

Dato : 16-02-03 18:35

In news:3e4fc612$0$10989$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Gefli typed:

> Er dette en NG hvor man kan få svar på div. spørgmål vedr. camping,

I allerhøjeste grad!

> Eller er det en gruppe hvor der konstant er 2-4 høge der har mere
> travlt med at kontrollere om andre skriver korrekt (I deres øjne).

Der er nogle, også i denne gruppe, der sætter usenets funktionalitet højt.
Og helt ærligt, så er det ikke svært at følge de vigtigste retningslinier!
Husk på, at de omtalte retningslinier er nogle som brugerne har debatteret
sig frem til, på baggrund af erfaringer med brug af grupperne.

> Efter min mening er der 2-4 høge der skræmmer flere væk end de selv
> kan nå at besvare evt. spørgsmål.

Der er enkelte som troe at "de alene vide" - og med den holdning er de
heller ikke noget større tab for en ellers velfungerende og aktiv gruppe.

Men ellers velkommen til...

FUT: news:dk.admin.netikette - hvilket betyder at svar herpå automatisk
havner der, hvor netikettedebatten hører til.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Citer kun det du svarer på eller kommenterer - og gør det under det
citerede. Smid det væk, som du ikke direkte kommenterer. Det står

Fra : TH

Dato : 16-02-03 23:05

Davs,

"Carsten Stage" <stageNOSPAM@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Og helt ærligt, så er det ikke svært at følge de vigtigste retningslinier!

Jo det skulle man tro...

> [...]
> Citer kun det du svarer på eller kommenterer - og gør det under det
> citerede. Smid det væk, som du ikke direkte kommenterer. Det står

Har _du_ overset at en sig højst må være på 4 linier? Bare så det er lige
for alle :)

/TH

Fra : TH

Dato : 16-02-03 23:11

Davs,

Nå...forkert gruppe sry.

/TH

Fra : Carsten Stage

Dato : 16-02-03 23:12

In news:3e500b11$0$139$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
TH typed:

> Har _du_ overset at en sig højst må være på 4 linier? Bare så det er
> lige for alle :)

Doh... Der var sat FUT til d.a.netikette, som du bevidst valgte at
tilsidesætte. Der er absolut *ingen* grund til at debattere netikette i
denne gruppe, så respekter venligst at der futtes til den rette gruppe!

[...]

Hvis du er ny i nyhedsgrupperne, og måske ikke helt sikker
på hvordan man bærer sig ad, så er der hjælp at hente på
http://usenet.dk samt i begyndergruppen news:dk.velkommen
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk