Reservation i Ungarn
Fra : Hans-Jørgen Lorentze~

Dato : 05-02-03 19:05

Hej gruppe
Vi har planer om at campere i Ungarn i uge 30 og 31. Bør man reservere en
plads i forvejen, eller er der pladser nok at få på det tidspunkt?

Mvh.
Hans-Jørgen Lorentzen

Fra : René Roager

Dato : 06-02-03 20:47

On Wed, 5 Feb 2003 19:04:44 +0100, "Hans-Jørgen Lorentzen"
<hjl@post3.tele.dk> wrote:

> [...]
>Vi har planer om at campere i Ungarn i uge 30 og 31. Bør man reservere en
>plads i forvejen, eller er der pladser nok at få på det tidspunkt?

Hej Hans-Jørgen!
Vi skal også afsted iår uge 30 og 31 bestilte for 3 uger siden
på balatonfüred, da var det allerede lidt småt med pladser
(100 kvm)
Så jeg tror nok I skal have fingeren ud.

vh
René Roager

Fra : Henrik Høgh

Dato : 10-02-03 10:34

> på balatonfüred, da var det allerede lidt småt med pladser
> (100 kvm)
> Så jeg tror nok I skal have fingeren ud.
>
> vh
> René Roager

Prøv evt
http://www.due-reisen.de/

http://www.ungarskguide.dk/

Har rejst med den sidste for nogle år (3 år) siden, og det var perfekt.

Henrik Værum Høgh

Fra : Ole Vang

Dato : 11-02-03 17:20

prøv evt, www.balatontourist.hu
jeg kan varmt anbefale campingpladsen kristof.
reservation vil være en god ide.
mvh.
Ole