Depeche Mode i Parken.
Fra : Nitz

Dato : 15-03-01 01:28

Depeche Mode lægger deres Exciter-tour forbi Parken, søndag d. 23/9-01.
Der vil blive sat 15.000 billetter til salg til at starte med, men hvis de
alle bliver solgt, vil der blive trykt flere billetter.
Damn, hvor jeg glæder mig !!!!
MVH
Nitz

Fra : raekon

Dato : 15-03-01 08:39

On Thu, 15 Mar 2001 01:28:26 +0100, "Nitz" <nitz@post.cybercity.dk>
wrote:

> [...]
>Der vil blive sat 15.000 billetter til salg til at starte med, men hvis de
>alle bliver solgt, vil der blive trykt flere billetter.

ved du hvornår billetsalget starter ?

-Morten

Fra : Jacob K.

Dato : 15-03-01 11:27

Hej. -Blander mig lige...

Jeg læste om DM-koncerten i en lille notits i Tanten i går, og der stod ikke
noget om hvornår billetsalget starter. Men eftersom der jo potentielt er
plads til 40.000 mennesker, bliver det nok ikke noget problem at få
billetter.

Det lød i øvrigt ret fedt: Man vil lukke "låget" over Parken og afskærme de
tomme tribuner således at der stadig vil være en intens atmosfære. Jeg
glæder mig som et lille barn til jul...

Hilsen Jacob.

Fra : KASPER

Dato : 15-03-01 11:47

"Jacob K." <jacob9001@hotmail.com> wrote in message
> [...]
afskærme de
> tomme tribuner således at der stadig vil være en intens atmosfære. Jeg

Også her. Den nye (Exciter) er en ret stille plade, og det er derfor
lækkert med en intim atmosfære. Hvis altså 15000+ mennesker kan kaldes
intimt :)

--
KASPER

Fra : Staalanden

Dato : 15-03-01 11:49

On Thu, 15 Mar 2001 11:27:27 +0100, "Jacob K." <jacob9001@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>tomme tribuner således at der stadig vil være en intens atmosfære. Jeg

Well det ville jeg også gøre. Hvis det ikke var fordi jeg havde hørt
Exciter! Den er IMO ikke særlig god.
Men man kommer jo også for at høre de gamle numre, så afhængig af
prisen dukker jeg jo nok op

Fra : Dennis Thomsen

Dato : 15-03-01 13:36

Staalanden <staalanden@jyde.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:fe71btgs57nr74a56jta58tsidele10tfr@4ax.com...
> Well det ville jeg også gøre. Hvis det ikke var fordi jeg havde hørt
> Exciter! Den er IMO ikke særlig god.

Syntes jeg heller ikke - de første 2-3 gange... men efter at have hørt den
konstant den sidste uges tid er jeg blevet solgt... Bare sæt den på repeat -
så vil du elske den :)
Sjovt nok havde jeg det på samme måde med Ultra og SOFAD. Ultra har jeg dog
stadigt lidt problemer med.. :)

Men exciter er en ny stil - bare ærgeligt at det ikke er wilder, der har
produceret.

/Dennis

Fra : Staalanden

Dato : 15-03-01 15:02

On Thu, 15 Mar 2001 13:36:14 +0100, "Dennis Thomsen"
<viol8r@technologist.com> wrote:

> [...]
>stadigt lidt problemer med.. :)
>
>Men exciter er en ny stil - bare ærgeligt at det ikke er wilder, der har

Jeg var vild med Ultra og SOFAD fra starten, men Exciter fanger ikke
rigtigt. Også selvom jeg har hørt den intenst den sidste uge.
Det er jo tit det musik der ikke fænger fra første færd der holder
længst

Fra : N/A

Dato : 18-03-01 22:35

Fra : N/A

Dato : 18-03-01 22:35

Fra : Erik

Dato : 18-03-01 22:35

Jacob K. <jacob9001@hotmail.com> wrote:

> Hmmmm, du er vist ikke FCK'er

Næh, jeg er 'GF'er...

> Jeg synes Parken er et perfekt sted til koncerter (og fodbold) fordi det
> ligger et bedre sted end Valbyhallen. Men det bliver da for fedt med tag
> på...

Beliggenheden er fin, men som stadion er det vanskeligt at få en rigtig
god stemning, fordi det ikke er en oval arena som i Amsterdam, Munchen,
Brøndby, Hamborg og snart osse i Århus. Som koncertsted rammes den af
samme problem, men ikke helt så udpræget. Taget hjælper givetvis på det.
Jeg er dog sikker på Gahan og co- nok skal få mig til at glemme tid og
sted, så det går nok endda...

Erik

Fra : N/A

Dato : 17-03-01 14:31