ADSL ved TDC
Fra : Spørge-Jørgen

Dato : 15-03-01 00:13

Hej alle sammen

Jeg har både adsl og telefon abm. ved tele dk nu, men deres tele abm. er alt
for dyrt. jeg vil derfor gerne skifte til f.eks. telia, men der står på
deres hjemmeside at man skal have telefon abm. ved tdc for at have deres
adsl.

Er der nogen der kan give mig grunden til hvorfor det er sådan?

De har jo sådan set ikke noget med hinanden at gøre.

Men hvis jeg så skal skiftet mit adsl for at skifte telefon abm. skal jeg så
vente 30 arbejdsdage som der står på cybercity og WOL hjemmesider, når jeg
allerede ved jeg har ledigt kobber pga. mit adsl ved tcd?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-03-01 00:14

"Spørge-Jørgen" <spacemann_web@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Men hvis jeg så skal skiftet mit adsl for at skifte telefon abm. skal jeg

> vente 30 arbejdsdage som der står på cybercity og WOL hjemmesider, når jeg
> allerede ved jeg har ledigt kobber pga. mit adsl ved tcd?

Det skal du. CC og WOL bruger slet ikke samme teknologi som TDC

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Søren Blom

Dato : 15-03-01 00:58

At du har adsl hos TDC behøver ikke at betyde at du har ledigt kobber, for
det er ikke nødvendigt at have ved den ADSL løsninger som TDC bruger. Det er
derfor du har fået sat et skillefilter op ved installation af din ADSL.

--
Søren Blom
soren@blom.dk