Insane Flash Animator
Fra : Kent Christensen

Dato : 23-01-01 00:13

Hej alle Frontpage-fans

Hvis du gerne vil tilføje din hjemmeside et kraftigt pift med en
Flash-animation og ikke er ekspert i animation, så skulle du
prøve Insane Flash Animator. Den er nem og ligetil, og i løbet
af få minutter kan du faktisk lave en meget imponerende
animation.

Insane Flash Animator er ikke så avanceret som programmerne fra
Macromedia og Adobe, men de kan også meget nemt virke
uoverskuelige, hvis man ikke er en haj til animation.

Desuden er Insane shareware og derfor aldeles gratis. En registreret
version koster pt. 19,95 dollar, men den eneste forskel er, at dine
animationer i den ikke-registrerede version linker til producentens
hjemmeside, hvis man klikker på den.

Samtidig lover producenten af Insane, at der mindst vil komme en
opdatering af programmet hver måned!!!

Jeg fandt oplysningerne om Insane Flash Animator i bladet
PC Planet nr. 2, 18. januar - 1. februar 2001.

Sjældent har jeg set et så godt shareware-produkt og med en
så fantastisk support!

Download på: www.insanetools.com

Vh
Kent

Fra : Peter Houkjaer

Dato : 23-01-01 21:08

Helt enig, det er et fint program. Jeg har downloadet det idag efter at have
læst PC-Planet. Jeg har dog lidt problemer med at få tingene til at makke
helt ret, men det kommer vel...

Iøvrigt har jeg et spørgsmål:
Hvorfor kan jeg ikke skrive mere end 5 bogstaver når jeg vil indsætte
tekst???

Fra : Kent Christensen

Dato : 24-01-01 09:26

"Peter Houkjaer" <peterhoukjaer@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:94kobi$31ib$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> helt ret, men det kommer vel...
>
> Iøvrigt har jeg et spørgsmål:
> Hvorfor kan jeg ikke skrive mere end 5 bogstaver når jeg vil indsætte

Ja, det er nemlig et meget godt program.

Det lyder da mærkeligt, at du ikke kan skrive mere end 5
bogstaver, når du vil indsætte tekst. Jeg kan da skrive så
mange bogstaver, som det skal være. Det har jeg ingen
forklaring på umiddelbart, men jeg vil da lige "forske" lidt
i det. Måske har en anden svaret?

Vh
Kent

Fra : Peter Houkjaer

Dato : 24-01-01 13:44

Jeg har fundet ud af det. Der kan ikke være mere end 5 bogstaver i starten,
men når jeg trykker OK er de der alle sammen, det var bare mig der havde
været så ulogisk ikke at prøve!!!