php mail prob (2/?)
Fra : Mickey

Dato : 14-03-01 19:24

prøve igen!

Jeg har nu leget lidt rundt med de input der kom sidst jeg postede min
kode - den der gav dobbelt mail.

Jeg er nu kommet frem til denne kode: (der dog stadig gir 2 mails...)

/* Set recipients*/
$recipient = "Audeo Contact <admin@audeo.dk>" ;

/* Set subject*/
$subject = "Mail afsendt fra hjemmesiden";

/* Set headers*/
$headers = "From: $navn <$email>\n";
$headers .= "X-Sender: <admin@audeo.dk>\n";
$headers .= "X-Mailer: PHP" .phpversion() ."\n";
$headers .= "Return-Path: <admin@audeo.dk>\n";

/* Write message*/
$message = "Mail afsendt fra kontaktformularen på
www.audeo.dk\n".time()."\n";
$message .= "Navn: $navn\n";
$message .= "Email: $email\n\n";
$message .= "Kommentar: $kommentar\n\n";
if (!$email){
$message .= "Bemærk at der ikke kan svares på denne mail da afsenderen
ikke har indtastet sin emailadresse";
}

/* end up with mailling the hole bunch of informations!*/
mail($recipient,$subject,$message,$headers);

Jeg har fået en mistanke om at serveren kører med en form for sessions
da den første mail afsendt (hver dag eller noget i den dur) kun kommer
en gang, efterfølgende kommer der to hver gang, ifølge timestampet
indsat i teksten med mellem 0 0g 6 sek. mellemrum!

Nogen der kan "gætte" fejlen ?

--
Mickey

Fra : Thomas Jensen, pil.d~

Dato : 14-03-01 19:31

On Wed, 14 Mar 2001 19:23:33 +0100, "Mickey" <news002@susie.dyndns.dk>
wrote:

>Nogen der kan "gætte" fejlen ?

prøv at smid den identiske kode op på en anden server og se hvad der
sker.

--
vh
Thomas Jensen

Fra : Mickey

Dato : 14-03-01 21:12

"Thomas Jensen, pil.dk" <tj@dev.null> skrev i en meddelelse
> On Wed, 14 Mar 2001 19:23:33 +0100, "Mickey"
<news002@susie.dyndns.dk>

> prøv at smid den identiske kode op på en anden server og se hvad der
> sker.

har testet på en anden server, der kommer kun en...

--
Mickey