Martin Højriis Kristensen
Fra : Kasper

Dato : 14-03-01 19:13

Dine råd / svar / udtalelser er sku guld værd !!

Tak for dem !

Kasper

Indskrevet efter at ha' læst de totale latterlige udtalelser omkring
overtegnede i indlægget "TDC's adfærd er under al kritk"

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 14-03-01 20:55

"Kasper" <pade2222@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>

> Indskrevet efter at ha' læst de totale latterlige udtalelser omkring
> overtegnede i indlægget "TDC's adfærd er under al kritk"

Ja det må være svært at blive ved med at forblive saglig, mødt med den
massive uvidenhed der alligevel bliver udtrygt som bedrevidenhed..

Vi må jo beundre at de gider blive ved

Hygge

Flemming

Fra : Bo Simonsen

Dato : 14-03-01 21:52

Hej Kasper!

Kasper wrote:

> Dine råd / svar / udtalelser er sku guld værd !!

Hvem er denne Martin Højriis Kristensen, en der poster noget her?

Hvis de er guld værd - må du meget gerne give mig nogle henvisninger til
dem.

Bo Simonsen

Software is like sex - it's better when it's free!

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 14-03-01 22:02

"Bo Simonsen" <paltas@lujer.dk> wrote in message
> Hej Kasper!

> Hvem er denne Martin Højriis Kristensen, en der poster noget her?
>
> Hvis de er guld værd - må du meget gerne give mig nogle henvisninger til
> dem.

Det gør han også men du klippede det fra.....

/F

Fra : Gerner

Dato : 14-03-01 23:27

On Wed, 14 Mar 2001 19:13:28 +0100, "Kasper" <pade2222@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>

>Indskrevet efter at ha' læst de totale latterlige udtalelser omkring
>overtegnede i indlægget "TDC's adfærd er under al kritk"

Hvorfor står der ikke OT i subject ?

--
Do not send me any email if you see this in a newsgroup
I do not reply to email sent to me from a newsgroup.

Fra : Dino

Dato : 15-03-01 08:39

After drinking 3 Pan Galactic Gargle Blasters, Gerner mumbled in
<51svat0pism8lgcdpasv45armri6ho6qti@4ax.com>:

> Hvorfor står der ikke OT i subject ?

Ja, hvorfor har du ikke tilføjet det?
--
Mvh Dino

Spelling inspected prior to transmission.
Any errors occured en route.

Fra : Wintermute

Dato : 15-03-01 10:57

> Hvorfor står der ikke OT i subject ?

Ja det er godt nok slemt at der er nogen der lige skriver en lille tak.
Til en person som Martin der bruger en masse af sin fritid på at hjælpe
os uvidende her i gruppen.

Subjekt siger da alt.

Mvh
Brian Andersen
Svendborg

Fra : Gerner

Dato : 15-03-01 12:55

On Thu, 15 Mar 2001 10:56:56 +0100, "Wintermute"
<the_wintermute@hotmail.com> wrote:

>Ja det er godt nok slemt at der er nogen der lige skriver en lille tak.

Den slags sker i email.

>Til en person som Martin der bruger en masse af sin fritid på at hjælpe
>os uvidende her i gruppen.

Så send ham en hund.

>Subjekt siger da alt.

Nu går du for vidt, og emnet er stadig OT.

Iøvrigt er emnet som kasper skriver om også OT i denne gruppe.

Fra : Bjarne Wichmann Pete~

Dato : 15-03-01 13:05

In article <c3b1bt48f6uvrfqh9paeponb75jahvo7rc@4ax.com>, "Gerner"
<gm@telefona.dk> wrote:

> Den slags sker i email.

.... lige som irettesættelser og belæringer?

Bjarne