CyberCity?
Fra : René S

Dato : 14-03-01 17:39

Jeg bestilte ADSL i mandags den 12/3-01, og ville høre om der var nogen der
kunne fortælle mig fremgangsmåden på leveringen.
Jeg mener, for jeg noget papir jeg skal skrive under? hvor lang tid går der
inden jeg for papiret, og endelig når jeg har skrevet under hvor lang tid
går der så typisk.

På forhånd mange tak.

René Sørensen

Fra : boble

Dato : 14-03-01 18:04

hey

det tror jeg cybercity ved alt om

mvh boble

Fra : Jesper Skriver

Dato : 14-03-01 18:42

On Wed, 14 Mar 2001 17:39:04 +0100, René S wrote:
> [...]
>inden jeg for papiret, og endelig når jeg har skrevet under hvor lang tid

Hvad med du ringer til dem og spørger dem istedet ??

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer