Andet multimedie
bentjuul 3670
EPS til JPG
Fra : Thomas Frandzen

Dato : 14-03-01 14:46

Hejsa allesammen...

Jeg har brug for at kunne konvertere et par billeder i EPS format til JPG,
men ingen af mine programmer (GWS og PhotoDeluxe) ser ud til at kunne klare
sagen... Er der ikke et FW/SW program out there som kan klare sagen?

Venligst,

Thomas
PengePortalen - www.fzc.dk/money/

Fra : Jan Langholm

Dato : 14-03-01 20:50

XnView kan læse EPS format og gemme som JPG.

Gå ind på :
http://www.all4you.dk/freeware/enter.html?target=DANSKEGrafik.html

og scroll ned til XnView

Programmet er Dansksproget og freeware!