Bliv din egen chef !!!
Fra : Manuel Ojeda

Dato : 14-03-01 13:22

Er du klar til noget ANDERLEDES? Er du træt af de daglige RUTINER? Er du
træt af at andre tager profitten af din INDSATS? Kan du tænke dig at arbejde
hjemme for at få mere tid sammen med familie og venner? Har du givet op over
for de "gode" tilbud? DET VAR DET SAMME FOR MIG ! Derfor begyndte jeg med
ONLINE E-MAIL TJENESTER. Jeg driver hele min forretning online over
Internettet, det betyder, at jeg har lave omkostninger og kan drive min
forretning når det passer mig. Du kan tjene godt på dette koncept hvad enten
du arbejder heltids eller deltids. Online instruktion er inkluderet. Ingen
betaling på forskud. Alt du behøver er en PC og Internet/E-mail adgang, lidt
ledig tig og et ønske om at forandre din hverdag. Kontakt mig på min E-mail
adresse (manuel@eidolon.dk), skriv Introduktion i emnefeltet, og indsæt navn
og korrekt E-mail adresse i tekstfeltet.

Fra : HC Molbech

Dato : 14-03-01 14:19

På vegne af Liveforeningen Eidolon (der administrerer eidolon.dk) undskylder
jeg for dette kommercielle indlæg, skrevet af et af vores medlemmer. Det
tenderer ulovlighed markedsføring, hvilket overhovedet ikke falder i tråd
med vores frivillige forenings ånd eller IT-politik.

Sagen vil straks blive taget op med Manuel og behandlet i både vores
IT-udvalg og på næste bestyrelsesmøde, med henblik på at vi kan undgå
lignende situationer i fremtiden. Manuel har tidligere fået en advarsel, så
til en start har jeg nedlagt hans emailkonto. Hvad der yderligere kommer til
at ske i sagen, vil blive afgjort på et bestyrelsesmøde i morgen.

Formand for Eidolons IT-udvalg

Hans Christian Molbech
hc@eidolon.dk