applets i iexplorer6 i winXP
Fra : Steen Jorgensen

Dato : 03-03-03 17:00

Efter at have skiftet til XP har jeg opdaget, at der åbenbart
ikke er installeret nogen jvm, så der kan køres applets
i iexplorer.
Har været omkring diverse ms-downloads sider, men har
ikke kunnet finde noget brugbart.
Ved nogen hvad der skal til for at køre applets i ie i XP?
(og hvor man finder det?!)

Mvh. Steen

Fra : Steen Jorgensen

Dato : 03-03-03 17:18