JBuilder add on
Fra : Poul Abildgaard

Dato : 01-03-03 00:44

Hej

Jeg har installeret en gratis version af JBuilder 7 fra Alt om Data. Er der
nogle der ved, om man kan downloade udvidelser, der f.eks. kan oprette
forbindelse til en Accessdatabase? Det ved jeg, har fulgt med i tidligere
versioner f.eks. ver 2

Mvh Poul

Fra : Gimmer

Dato : 06-03-03 17:38

jammen er det en udvidelse at man kan oprette forbindelse til acces....
krever det ikke bare at man importere lidt klasser og så sætter ODBC i
windows til automatisk at vidre stille data fra java til databasen ???

vh Gimmer