JSP-editor som kan ombryde javakode til ko~
Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 28-02-03 12:40

Jeg har noget JSP-kode som ikke er særlig pænt, og som jeg gerne ville
have indrykket korrekt i Java-delene, således at det er til at holde
ud at se på.

Det er skrevet i Emacs 21.3 til OS X, hvor multi-mode ikke virker
(hvilket er den oprindelige grund til roderiet), og jeg har undersøgt
Eclipse og Netbeans 3.4.1 og ingen af dem har denne funktionalitet.

Er der nogen der har et godt forslag? Hvis det ikke er ren java, skal
det være en Unixløsning.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn

Fra : soren

Dato : 28-02-03 13:33

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@unixsnedkeren.dk> writes:

> [...]
> Eclipse og Netbeans 3.4.1 og ingen af dem har denne funktionalitet.
>
> Er der nogen der har et godt forslag? Hvis det ikke er ren java, skal

proev idea fra http://www.intellij.com/ (java editor, i java, som ogsaa
kan forstaa jsp - og andet java-relateret).

nu er jeg lidt nysgerrig, saa hvorfor funger multi-mode ioevrigt ikke
med emacs 21.3 og osx ?

mvh,

--

school.soren.davidsenATturtleDOTmathDOTklteDOThu//math-institute/uni-debrecen
other..sorenATtaneshaDOTnet//oesterbro/denmark/www.tanesha.net

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 28-02-03 14:20

soren <soren-usenet200302@tanesha.net> writes:

> proev idea fra http://www.intellij.com/ (java editor, i java, som ogsaa
> kan forstaa jsp - og andet java-relateret).

Jeg prøver at kigge på det. Det er jo en af de dyrere...

> nu er jeg lidt nysgerrig, saa hvorfor funger multi-mode ioevrigt ikke
> med emacs 21.3 og osx ?

Det er jeg desværre ikke kvalificeret til at svare på :( Ellers havde
jeg nok fikset det :)

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn