netværk og filhåndtering
Fra : Anders Hansen

Dato : 27-02-03 09:59

Hejsa, jeg har skrevet noget java kode, som indeksere et bibliotek og
såfremt den finder "nye" filer, sender den dem over netværket til en række
modtagere. det virker alt sammen meget godt, men formentlig kun i mit eget
lille "best case" scenario...
Nu skal det så til at bruges i felten på nogle meget langsomme
transmissionsnet, der tillige har stor fejlrate...
Derfor ville jeg sætte stor pris på et link til noget open source kode der
kan vejlede i optimering/fejlsikring af netværks transmission.
Et eksempel på en simpel udvekslings protokol vil også være velkommen...

takker
mvh/Anders

Fra : Jonathan Stein

Dato : 28-02-03 18:49

Anders Hansen wrote:

> Derfor ville jeg sætte stor pris på et link til noget open source kode der
> kan vejlede i optimering/fejlsikring af netværks transmission.
> Et eksempel på en simpel udvekslings protokol vil også være velkommen...

Alle prokoller, som kører oven på TCP burde kunne klare jobbet (f.eks. FTP
eller HTTP). TCP er netop bygget til at være robust over for fejl, og
understøttes af Java.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/