hvilken Firewire HD?
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 12-03-03 04:26

Måske skulle dette i dk.marked.privat.edb.mac -men nu kommer det her, da
det er et spørgsmål:

Hvilken (mærke) HD (ekstern) - og størrelse er bedst for tiden?

(så meget plads og kvalitet/hastighed for så små penge som muligt

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 11-03-03 20:12

Martin Ammentorp <ammentorp@get2net.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvilken (mærke) HD (ekstern) - og størrelse er bedst for tiden?
>
> (så meget plads og kvalitet/hastighed for så små penge som muligt

LaCie er et solidt valg, lidt pebret, men solidt neverthe less.

Alternativt - købt et eksternt kabinet og smid en ATA disk i.

--
- Peter +45 5192 3981
"Det er helt rigtigt at dømme dem til døden, når de forlader Islam"

Fra : Johnny Louis

Dato : 12-03-03 13:45

> [...]

> Hvilken (mærke) HD (ekstern) - og størrelse er bedst for tiden?
>
> (så meget plads og kvalitet/hastighed for så små penge som muligt

Det bedste køb i øjeblikket er nok denne til kr. 2.612,- incl. moms

Maxtor Personal Storage 5000XT 250GB
Cache: 2048KB
Seek: 9ms
Spin: 5400RPM
Interface: USB2.0 / Firewire
Disk drive size: 31⁄2" x 1"
Warranty: 2 Years

Den er i rest ordre i øjeblikket og jeg har ikke kunnet finde den nogen
steder til levering i marts måned.
Johnny Louis

Fra : Peter_Gimm

Dato : 15-03-03 12:54

Enig i at det er en god idé at købe et kvalitetskabinet, og selv købe
disken...

Jeg købte begge dele hos Proconsult lige før jul, og har brugt den meget
siden da !

http://www.kandu.dk/