cron und Sendmail
Fra : David Blangstrup

Dato : 11-03-03 11:55

Jeg har fulgt denne
<http://www.macdevcenter.com/pub/a/mac/2002/08/23/jaguar_server.html?page=3>
brugsanvisning for at sætte Sendmail op, men cron og det hele.
Mit spørgsmål er nu:
Ødelægger jeg denne opsætning ved at bruge Repair Privileges i Disk Utility,
eller hvad? Hvad gør I andre der har Sendmail?

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : Jonas Voss

Dato : 11-03-03 12:31

In dk.edb.mac, David Blangstrup wrote:

> Ødelægger jeg denne opsætning ved at bruge Repair Privileges i Disk Utility,
> eller hvad? Hvad gør I andre der har Sendmail?

Nej, det gør du ikke.

<fra tutorialen du har fulgt>
Apple's updaters also have a nasty habit of changing the permissions
on this directory back to group writable. To ensure that any changes
to these permissions get changed back as soon as possible, you can
add an entry to root's crontab.
</>

Det er netop det du har gjort. Om det er en Apple updater eller Repair
Privileges der ændrer rettighederne gør ingen forskel.

It's just a job. Grass grows, birds fly,
waves pound the sand. I beat people up. - Muhammed Ali, 1977.

Fra : David Blangstrup

Dato : 11-03-03 14:28

On Tue, 11 Mar 2003 12:31:24 +0100, Jonas Voss wrote
(in message <c1u0k-lss.ln1@zaphod.local>):

Tak!