DDR-RAM til PowerMac G4
Fra : Rene Pedersen

Dato : 10-03-03 16:54

Hej

Jeg går i disse dage og overvejer at skifte PC'en ud med en PowerMac G4. Jeg
har 1 GB Kingston DDR-333 RAM i min PC, så jeg tænkte på om jeg kunne tage
dem med over i Mac-verdenen, eller skal der specielle RAM til?

Best regards
Rene Pedersen

Fra : Peter Kiil

Dato : 10-03-03 17:28

in article b4icds$o6c$1@sunsite.dk, Rene Pedersen at usenet@eculture.dk
wrote on 10/03/03 16:53:

> Jeg går i disse dage og overvejer at skifte PC'en ud med en PowerMac G4. Jeg
> har 1 GB Kingston DDR-333 RAM i min PC, så jeg tænkte på om jeg kunne tage
> dem med over i Mac-verdenen, eller skal der specielle RAM til?

Hvis ellers du køber en af de nye Mac'er skulle der ikke være problemer i
det, så forhåbentligt ser vi mere til dig i fremtiden

--
/peter

Fra : Rene Pedersen

Dato : 10-03-03 21:52

> Hvis ellers du køber en af de nye Mac'er skulle der ikke være problemer i
> det

Alle tiders. Hvad så med grafikkortet... jeg har et ATI Radeon 9700 Pro, men
det er vel ikke helt kompatibelt med Mac?

Fra : Peter Kiil

Dato : 10-03-03 21:59

in article b4ittf$dg8$1@sunsite.dk, Rene Pedersen at usenet@eculture.dk
wrote on 10/03/03 21:52:

> Alle tiders. Hvad så med grafikkortet... jeg har et ATI Radeon 9700 Pro, men
> det er vel ikke helt kompatibelt med Mac?

Nej desværre.

--
/peter

Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 12-03-03 08:47

Rene Pedersen <usenet@eculture.dk> wrote:

> [...]
> har 1 GB Kingston DDR-333 RAM i min PC, så jeg tænkte på om jeg kunne tage
> dem med over i Mac-verdenen, eller skal der specielle RAM til?

ingenproblemer - så længe den Mac der skal modtage dem også bruger
DDR-RAM!

--
- Peter +45 5192 3981
"Det er helt rigtigt at dømme dem til døden, når de forlader Islam"