Nogen der bruger Applescript til at hente ~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 08-03-03 18:55

Jeg bruger det Applescript Michael Tysk-Andersen har lavet til at hente
nye indlæg hvert 5. minut i OS 9, men virker det også i OS X ?

Hvor skal det i givet fald ligge ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Michael Holm

Dato : 08-03-03 19:17

> Jeg bruger det Applescript Michael Tysk-Andersen har lavet til at hente
> nye indlæg hvert 5. minut i OS 9, men virker det også i OS X ?
>
> Hvor skal det i givet fald ligge ?

hej jesper jeg har det liggende her :
http://217.157.188.253/suppe/

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 08-03-03 19:21

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> hej jesper jeg har det liggende her :
> http://217.157.188.253/suppe/

Ja ja

men bruger du det på din Mac ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Michael Holm

Dato : 08-03-03 19:44

> Ja ja
>
> men bruger du det på din Mac ?

sorry læste ikke din indlæg ordenligt

ja jeg bruger det konstant (på 3 forskellige mac'er
du kan havde det liggende lige hvor du vil, jeg har det liggende i samme
mappe som min setting fil, og så lagt det i docken ved siden af MacSoup
dock-ikonet.
Du skal lige tage en æble I på scriptet og sikre dig at det ikke åbner i
classic (hvis det gør det ?)
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk