macbruger.dk
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 08-03-03 01:06

Jeg har for ca 3 uger siden forsøgt at tilmelmig på www.macbruger.dk
På siden står der:

##
Medlemskab fås ved at indbetale kr. 150,00 enten via check eller på
postgirokonto nr. 7 49 52 69 til:
##

Længere nede står der også:

##
Når du har postet denne formular, vil du få tilsendt et girokort
pålydende kr. 150,00, som du så indbetaler for at blive medlem af
MacBruger.
##

Jeg valgte at udfylde formularen, og ventede spændt på at modtage et
Girokort, men næh det er ikke sket en snus indtil videre.....

Det er ret irreterende at udfylde sådanne en formular uden at modtage en
returmail så man da i det mindste kan se at formularen er gået igennem.
Ligeledes er det irreterende at man ikke klart kan se hvilken form for
indmelding som virker/ønskes. Jeg håber ikke at det på nogen måde
afspejler mac/macbrugere som helhed, og det er nu heller ikke mit
indtryk.

Men er der nogen som kan hjælpe, jeg gider ikke indmelde igen for så at
modtage 2-3 girokort... eller tager det normalt bare så lang tid ??

See yea
Henry Lerche Madsen

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 08-03-03 10:53

Hmm ja sådan kan det gå, jeg har dd. kl 10:32 modtaget
girokortet med posten.
Jeg tænker de måske har haft travlt op til generalforsamlingen......

See yea...
Henry Lerche Madsen