Hvorfor kan jeg ikke vælge tr
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 06-03-03 13:06

Jeg har nu prøvet alt muligt for at kunne bruge et Farallon SkyLINE kort
på en Wall Street 300 mhz, men ligegyldigt hvad, så dukker muligheden
for at connecte trådløst ikke op i Network.

Der er Ethernet, modem/printer og Infered at vælge imellem.

Jeg har netop hentet den multi driver som er omtalt i dag, men der
virker bare ikke.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 06-03-03 14:26

> [...]
>
> Der er Ethernet, modem/printer og Infered at vælge imellem.
>
> Jeg har netop hentet den multi driver som er omtalt i dag, men der
Jeg har samme problem;
har prøvet med
WirelessDriver-b3.dmg;
findes der en nyere?

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 06-03-03 14:34

Jens Rasmussen <Jens.Rasmussen@jubiipostadresse.dk> wrote:

> Jeg har samme problem;
> har prøvet med
> WirelessDriver-b3.dmg;
> findes der en nyere?

Har du prøvet denne ?

http://www.ioxperts.com/80211b_X.html

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 06-03-03 23:38

> Har du prøvet denne ?
>
> http://www.ioxperts.com/80211b_X.html
Ja, det funker heller ikke her...

Er du kommet videre?

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 06-03-03 23:43

Jens Rasmussen <Jens.Rasmussen@jubiipostadresse.dk> wrote:

> Ja, det funker heller ikke her...
>
> Er du kommet videre?
Jo, fandennfuckemig, nu virker det sq!

Det hjalp at følge vejliedningen:

Installing the Demo Version

1) Download the installer from one of the links below.

2) Run the installer, and reboot.

3) Open the Network System Preference. It should ask you to add a new
device, say yes.

4) Open the IOXperts 802.11 System Preference, and configure it for your
network.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 07-03-03 12:54

> [...]

> device, say yes.
>
> 4) Open the IOXperts 802.11 System Preference, and configure it for your

På hvad virker det ? har du AirPort software eller anden wireless
software installeret ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/ ftp://80.197.181.14/ - in action from 9 am -
0.30 am CET

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 09-03-03 22:02

> På hvad virker det ? har du AirPort software eller anden wireless
> software installeret ?
absolut intet!
Helt nyinst. 10,2,4-system uden noget.

....men den virker kun i ,5 time!!!!!???

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 09-03-03 22:25

Jens Rasmussen <Jens.Rasmussen@jubiipostadresse.dk> wrote:

> absolut intet!
> Helt nyinst. 10,2,4-system uden noget.
>
> ...men den virker kun i ,5 time!!!!!???

Lige præcis - jeg har også fået den til at virke med et Lucent kort. 8-D

Koster det ikke kun $20 ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 09-03-03 22:42

> Koster det ikke kun $20 ?
Hmm; joooh, men jeg har KØBT kortet, og den medflg. sw var gratis, så
jeg ser ikke rigtig berettigelsen.

Har sikkert ikke den 'rigtige' holdning til SW...?

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 09-03-03 23:02

Jens Rasmussen <Jens.Rasmussen@jubiipostadresse.dk> wrote:

> Hmm; joooh, men jeg har KØBT kortet, og den medflg. sw var gratis, så
> jeg ser ikke rigtig berettigelsen.
>
> Har sikkert ikke den 'rigtige' holdning til SW...?

Jamen hvis du har købt kortet, hvorfor så ikke bare bruge den software.
Som jeg forstår det er IOX gizmoen for brugere, hvor alt andet driller.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 09-03-03 23:21

> Jamen hvis du har købt kortet, hvorfor så ikke bare bruge den software.
> Som jeg forstår det er IOX gizmoen for brugere, hvor alt andet driller.
Hmm, havde faktisk ikke overvejet at isætte cd'en...
mener at huske, at kortet er fra dengang, der ikke var X-drivere
endnu...