Er i sikre på at i bør fortsætte
Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 03-03-03 20:56

Tag en test:

http://bbspot.com/News/2003/01/os_quiz.php

--
cordial regards, Peter +45 5192 3981
http://titancity.com/articles/religions.html

http://haxor.dk/islamnyt/ - fordelene ved indvandringen i DK

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 04-03-03 03:39

Hej Peter

Hvor landede du...?

3000 Peter Perlsø wrote:

> Tag en test:
> http://bbspot.com/News/2003/01/os_quiz.php

mvh. Erik Richard

PS. Hm... jeg havnede på en 'rød hat', - det underlige er bare, at jeg
altid har kunnet lide RedHat og endda ønsket, at den var i en brugbar
version til Mac...!

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 04-03-03 09:50

> [...]
>
> PS. Hm... jeg havnede på en 'rød hat', - det underlige er bare, at jeg
> altid har kunnet lide RedHat og endda ønsket, at den var i en brugbar

Jeg havnede på jaguar, og på trods af, at flere andre OS'er havde skilte
til sidst, så troede jeg ikke, at man kunne lande andre steder end hos
jaguaren.
Men jeg er altså på den rette hylde?!
--
Mvh. Poul

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-03-03 10:31

Poul Skovmand Thingholm <fjern_pst@phenomen.dk> wrote:

> Jeg havnede på jaguar, og på trods af, at flere andre OS'er havde skilte
> til sidst, så troede jeg ikke, at man kunne lande andre steder end hos
> jaguaren.
> Men jeg er altså på den rette hylde?!

Buuhuu. Jeg landede på Amiga. Det værste er, at deres karakteristik af
os passer meget godt. Men jeg må tilstå, at jeg ikke forstod flere af
spørgsmålene, og i adskillige kan jeg ikke finde et svar, der passer.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 04-03-03 14:07

> Buuhuu. Jeg landede på Amiga. Det værste er, at deres karakteristik af
> os passer meget godt. Men jeg må tilstå, at jeg ikke forstod flere af
> spørgsmålene, og i adskillige kan jeg ikke finde et svar, der passer.

Jeg landede på Windows 98

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-03-03 16:12

> Jeg landede på Windows 98

Så dybt er jeg dog ikke sunket. Jeg så engang en lignende quizz, der var
meget sjov. DOS-brugeren var en, der havde svaret, at han brugte sin
fredag aften på lur udenfor et diskotek med en riffel og en natkikkert.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 04-03-03 16:25

> Så dybt er jeg dog ikke sunket. Jeg så engang en lignende quizz, der var
> meget sjov. DOS-brugeren var en, der havde svaret, at han brugte sin
> fredag aften på lur udenfor et diskotek med en riffel og en natkikkert.

Ah, en klassiker.

Faktisk var det en Ak-47.

Det med finskytteriffelen var også DOS brugere, men det foregik ved at
han klatrede op i et tårn, tog alt tøjet af, og så lod han de nærmeste
skolebørn få et blytilskud.

Fra : Morten Lind

Dato : 04-03-03 14:17

> Buuhuu. Jeg landede på Amiga. Det værste er, at deres karakteristik af
> os passer meget godt. Men jeg må tilstå, at jeg ikke forstod flere af
> spørgsmålene, og i adskillige kan jeg ikke finde et svar, der passer.

Landede på SLAGWARE LINUX???????Men for at lande på Jaguar, skulle jeg
nok have svaret "det flotte interface" på spørgsmålet om software´n.
Jeg aner ikke engang, hvad SL er for noget, men Henrik har en pointe, og
sådan er det tit med multiple choise.....dét, man synes, er der ikke

Morten
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz

Fra : Christian Bech

Dato : 04-03-03 16:05

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) skrev:

>Buuhuu. Jeg landede på Amiga. Det værste er, at deres karakteristik af
>os passer meget godt. Men jeg må tilstå, at jeg ikke forstod flere af
>spørgsmålene, og i adskillige kan jeg ikke finde et svar, der passer.

Det handler om intution og om at være et godt menneske inderst inde.

Jeg fattede heller ikke en meter, men landede på OS X. Ovenikøbet fra
en Windows-maskine.
--
Christian

"jeg kender en der er medlem af Harry Krisna"
- Chokmah Mogensen

Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 04-03-03 16:23

> Hej Peter
>
> Hvor landede du...?

OS/2 Warp...

Fra : Anders Krøyer

Dato : 05-03-03 13:31

In article <1frb14m.f4opsq7qg90N%no_spam@invalid_email.com>,
no_spam@invalid_email.com (3000 Peter Perlsø) wrote:

> [...]
Debian Gnu/Linux, rimelig pudsigt da min gamle toshiba laptop netop er
en debianmaskine.

Venlig Hilsen
Anders Krøyer

Fra : Jonas Voss

Dato : 04-03-03 14:31

In dk.edb.mac, 3000 Peter Perlsø wrote:

> Tag en test:
>
> http://bbspot.com/News/2003/01/os_quiz.php

<http://verture.net/03/hvis_jeg_var_et0102>

Som en kammerat noterer sig kan man ikke kalde mig punktlig, så jeg må
have svaret forkert et sted.

   AHHH. Donuts. . . What can't they do. -- H. Simpson

Fra : Morten Lind

Dato : 04-03-03 15:15

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> <http://verture.net/03/hvis_jeg_var_et0102>
>
> Som en kammerat noterer sig kan man ikke kalde mig punktlig, så jeg må
> have svaret forkert et sted.

Du er da hurtig, Jonas.......http://mortenlind.dk/hvemstyrer.html
M.

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 04-03-03 16:40

3000 Peter Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> http://bbspot.com/News/2003/01/os_quiz.php

Juhuu, blev Apple Dos 3.1?? - Was ist das?

- Jørgen

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 04-03-03 20:04

Jørgen Tietze wrote:

> Juhuu, blev Apple Dos 3.1?? - Was ist das?

Apple Pro DOS var det system, som Apple's første computere kørte
med, førend de blev til Macintosh'er i 1984.

http://www.photo-gallery.dk/oversigt/computer/apple/_apple_ii_diskette-01.html

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 04-03-03 22:03

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Apple Pro DOS var det system, som Apple's første computere kørte
> med, førend de blev til Macintosh'er i 1984.
>
> http://www.photo-gallery.dk/oversigt/computer/apple/_apple_ii_diskette-01.html

Tak for infoen!

- Jørgen

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 04-03-03 20:08

3000 Peter Perlsø wrote:

> Tag en test:
>
> http://bbspot.com/News/2003/01/os_quiz.php

Hmm, HP-UX.

Det var da lige godt som ind i...

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
LinuxForum 2003, http://linuxforum.dk - did I see you there?

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 04-03-03 20:54

3000 Peter Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> Tag en test:
>
> http://bbspot.com/News/2003/01/os_quiz.php

Slackware Linux - er dét meget slemt?

Aner ikke, hvad det betyder.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 05-03-03 01:08

Mich. Ottosen <mich.ottosen@INVALID15post5.tele.dk> wrote:

> Slackware Linux - er dét meget slemt?
>
> Aner ikke, hvad det betyder.

Hm, du er en af de unger der spiste for meget lim i skolen?

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 05-03-03 17:44

3000 Peter Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> Hm, du er en af de unger der spiste for meget lim i skolen?

Ja, eller også var det noget andet, jeg spiste for meget af?
Men mon ikke bedømmelsen kommer efter en gennemgang af mine svar på
testen? Ku' selvfølgelig ikke lade være med at svare lidt ude i hampen
på nogle af (de fjollede) spørgsmål

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-03-03 18:47

3000 Peter Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> Hm, du er en af de unger der spiste for meget lim i skolen?

Jeg anede ikke, at du havde mødt Mich.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 05-03-03 21:15

> Jeg anede ikke, at du havde mødt Mich.

Han plejede at æde limen før jeg fik sniffet skidtet.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 05-03-03 21:34

3000 Peter Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> Han plejede at æde limen før jeg fik sniffet skidtet.

Jamen, det var da netop for at skåne sådanne svage sjæle, som dig.
Sniffe lim? Nej, så hellere hælde skidtet indenbords .... øh, hvad vi
ved at rode os ud i her?

Jo, jeg har engang limet en løsrevet label og et par gummiddutter
(fødder) fast på en Classic.

Så nu er _jeg_ on igen (for en gangs skyld)

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Morten Lind

Dato : 05-03-03 14:50

Mich. Ottosen <mich.ottosen@INVALID15post5.tele.dk> wrote:

> Slackware Linux - er dét meget slemt?
>
> Aner ikke, hvad det betyder.

Dér endte jeg også, Mich., og jeg véd heller ikke, hvad det er, men det
er nok ikke helt ude i skoven
M.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 05-03-03 17:44

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Dér endte jeg også, Mich., og jeg véd heller ikke, hvad det er, men det
> er nok ikke helt ude i skoven

Jo, jeg tror netop, at det er helt ude i skoven, men så er det da rart,
at jeg ikke er helt alene

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Morten Lind

Dato : 05-03-03 19:14

Mich. Ottosen <mich.ottosen@INVALID15post5.tele.dk> wrote:

> Jo, jeg tror netop, at det er helt ude i skoven, men så er det da rart,
> at jeg ikke er helt alene

Ja, det er meget rart, ikke? Men jeg må indrømme, at jeg da svarede
seriøst på spørgsmålene, hvor det var muligt Hmmm....???
M.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 05-03-03 21:34

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> at jeg da svarede
> seriøst på spørgsmålene, hvor det var muligt

Jo, da, det gjorde jeg da osse. Men kun hvor der var mening i
'galskaben'

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 05-03-03 17:44

src="
http://www.bbspot.com/Images/News_Features/2003/01/os_quiz/redhat.j
pg" width="300" height="90"
border="0" alt="Which OS are You?"><br>Which OS are You?</a>

dvs. Red Hat
....og blev nogen så klogere af det?

Fra : Nik

Dato : 02-08-03 21:43

In article <1fr9jh5.17kl3rrkrkx4eN%no_spam@invalid_email.com>, 3000
Peter Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> Tag en test:
>
> http://bbspot.com/News/2003/01/os_quiz.php

Hmmm...Redhat Linux her...og jeg ved ca. lige så meget om det system,
som jeg ved om den spættede australske sumprotte...nemlig at det
eksisterer...

/Nik

--
Medlidenhedssex er også sex...