Ledergruppe, styregruppe, 0,15kr?!
Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 02-03-03 20:44

Hej gruppe
De sidste mails fra ledergruppen om overtagelse fra teledanmark og
indførsel af gebyr med pgp-tingen er da Mosegaard om igen eller hvad?!
Jeg sidder og er i tvivl, men forhåbentlig har jeg da ret og kan skide
på indlægget fra Ledergruppen?!
--
Mvh. Poul

Fra : Martin Petersen

Dato : 02-03-03 20:52

Poul Skovmand Thingholm <fjern_pst@phenomen.dk> wrote:

> om igen

Ikke bare om igen, tror jeg. Mon ikke det ER M?
Glem alt om det.
martinP

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 03-03-03 02:07

Hej Martin & Poul

Ja, det er såvist den gode 'hr. mosegris', der er på spil. Han kalder
sig godt nok Jakob Engelbrecht, men det er et af hans alter ogo'er. - Og
hvis der var noget om snakken, - hvorfor er det så ikke alle grupper,
der har fået den opr. mail?

mvh. Erik Richard

Fra : Christian Bech

Dato : 02-03-03 23:07

fjern_pst@phenomen.dk (Poul Skovmand Thingholm) skrev:

> [...]
>indførsel af gebyr med pgp-tingen er da Mosegaard om igen eller hvad?!
>Jeg sidder og er i tvivl, men forhåbentlig har jeg da ret og kan skide

Der er ikke noget, der hedder Ledergruppen. Det danske hierarki styres
af Styregruppen. Og der er ganske rigtigt tale om et nyt anslag fra
Søren Mosegaard. Kig evt. på afsenderadressen.
--
Christian

"jeg kender en der er medlem af Harry Krisna"
- Chokmah Mogensen