snydekoder til ONI
Fra : Michael Holm

Dato : 28-02-03 19:21

Nogen der ved hvordan man skriver koder ind i ONI, fandt nogen via
mediamac, men deres vejledning virker ikke på min ONI
( http://www.mediamac.dk/index.php?page=news:show,id=4901 )
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 28-02-03 22:23

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> Nogen der ved hvordan man skriver koder ind i ONI, fandt nogen via
> mediamac, men deres vejledning virker ikke på min ONI
> ( http://www.mediamac.dk/index.php?page=news:show,id=4901 )

Brug ONicheat i stedet. er at finde på VersionTracker.

--
cordial regards, Peter +45 5192 3981
http://titancity.com/articles/religions.html

http://haxor.dk/islamnyt/ - fordelene ved indvandringen i DK

Fra : Tue Dissing

Dato : 01-03-03 18:58

Du skal først have aktiveret cheat ! Til det skal du bruge en hex
editor.
En anden mulighed er at gennemføre spillet

Tue

Fra : Michael Holm

Dato : 01-03-03 19:43

Tue Dissing <tue@somersault.dk> wrote:

> Du skal først have aktiveret cheat ! Til det skal du bruge en hex
> editor.

tak - men fandt på nettet en der havde gjort det så man kunne downloade
filen "persist.dat" og erstate den der i spillet !

> En anden mulighed er at gennemføre spillet

Det er jo det jeg skal bruge koderne til

Fra : Flemming Rubini

Dato : 01-03-03 20:04

Jeg faldt lige over denne da jeg var nysgerrig efter at finde ud hvad er
ONI.

http://www.keks.dk/oni.html

vh Flemming Rubini

Fra : Tue Dissing

Dato : 01-03-03 21:06

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> tak - men fandt på nettet en der havde gjort det så man kunne downloade
> filen "persist.dat" og erstate den der i spillet !

> Det er jo det jeg skal bruge koderne til

Så er det jo ikke sjovt. Det er faktisk muligt

Tue

Fra : Flemming Rubini

Dato : 01-03-03 21:17

Tue Dissing <tue@somersault.dk> wrote:

> Så er det jo ikke sjovt. Det er faktisk muligt
>
> Tue

Hvor kan man downloade en demo?

vh Flemming Rubini

Fra : Michael Holm