Hvilke mail applicationer kan Mail importe~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 28-02-03 16:43

Hvis man nu står og gerne vil benytte Apples gode initiativ Mail, så
står og falder hele succesen jo på om den kan importere fra en tidligere
mail apllication.

Jeg bruger fx. Netscape 4.8 og da jeg har ca. 500 i min adressebog, så
vil jeg kun skifte hvis min fremtidige mail application kan importere
ALT uden problemer.

Nogle erfaringer ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 28-02-03 16:54

> Jeg bruger fx. Netscape 4.8 og da jeg har ca. 500 i min adressebog, så
> vil jeg kun skifte hvis min fremtidige mail application kan importere
> ALT uden problemer.

Når du hare installeret Jaguar, er der en mappe "AppleScript" i mappen
"Programmer". Heri findes en mappe med Mail-scripts, der klarer meget af
den slags.

venlig hilsen

Martin

--
MA @ 55.01.46N 11.50.37E fjern xyz fra mailadresse

--and don't forget to boogie

Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 01-03-03 12:50

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> Når du hare installeret Jaguar, er der en mappe "AppleScript" i mappen
> "Programmer". Heri findes en mappe med Mail-scripts, der klarer meget af
> [...]
Korrekt, jeg flyttede igår alle mine adresser fra Outlook Express ved at
dobbeltklikke på Import Adresses script, men mappen er Bibliotek.
Mvh
Hans Jørgen Hvid