iChat
Fra : J.K. Nyeboe

Dato : 27-02-03 22:43

Hej

Er der nogen som kender til nogen Chatrooms man bruge med iChat

Hilsen
Ebony

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-02-03 02:44

J.K. Nyeboe <jk@nyeboe.dk> wrote:

> Er der nogen som kender til nogen Chatrooms man bruge med iChat

Jeg mener ikke, der er egentlige chatrooms. De bliver bare oprettet,
hvis man skriver navnet. Så kan man enes om at mødes f.eks. på Mediamac.
Men man kunne lige så godt skrive Macnyt eller Macazine eller Mactalk.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : J.K. Nyeboe

Dato : 01-03-03 08:07

On Fri, 28 Feb 2003 2:44:02 +0100, Henrik_Münster wrote
(in message <1fr2kvl.1k0o7qu1jyrkf0N%henrik@muenster.dk>):

> Jeg mener ikke, der er egentlige chatrooms. De bliver bare oprettet,
> hvis man skriver navnet. Så kan man enes om at mødes f.eks. på Mediamac.
> Men man kunne lige så godt skrive Macnyt eller Macazine eller Mactalk.

Vil det sige at jeg bare kan lave et chatroom i mit egnet navn?

Fra : Morten Lind

Dato : 01-03-03 10:16

J.K. Nyeboe <jk@nyeboe.dk> wrote:

> On Fri, 28 Feb 2003 2:44:02 +0100, Henrik_Münster wrote
> (in message <1fr2kvl.1k0o7qu1jyrkf0N%henrik@muenster.dk>):

> Vil det sige at jeg bare kan lave et chatroom i mit egnet navn?

Spørg Peter P. - det véd han alt om.....Peter, kan du ikke svare
J.K.Nyeboe?
M.
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz

Fra : Bitbucket

Dato : 01-03-03 11:14

J.K. Nyeboe <jk@nyeboe.dk> wrote:

> On Fri, 28 Feb 2003 2:44:02 +0100, Henrik_Münster wrote
> (in message <1fr2kvl.1k0o7qu1jyrkf0N%henrik@muenster.dk>):

> Vil det sige at jeg bare kan lave et chatroom i mit egnet navn?

Ja, ævle+G og skriv navnet på det chatroom du vil ind i eller oprette og
tast RETUR, så er den skid slået!