Hvad skal der slåes til i OSX for at en an~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 27-02-03 20:04

Jeg har en stor fil som en anden OS X bruger skal have. Hvad gør jeg ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Tue Dissing

Dato : 27-02-03 20:17

Sætte en samba server op er en let løsning.
Du skulle også kunne lægge den i mappen "public" og så lade ham logge
ind over et netværk. Så skulle den ligge i den mappe, også på hans konto

Tue

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 27-02-03 20:57

Tue Dissing <tue@somersault.dk> wrote:

> Sætte en samba server op er en let løsning.
> Du skulle også kunne lægge den i mappen "public" og så lade ham logge
> ind over et netværk. Så skulle den ligge i den mappe, også på hans konto

Hej Tom

Vil du ikke være sød at skrive under det du svarer på ?

Kræver det ikke at begge parter kører med faste IP adresser ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Martin Edlich

Dato : 27-02-03 20:29

I <1fr22c7.ra6pxw1d3y9kwN%jesper@gylling.net> [2900] Jesper Haaber
Gylling ytrede:
> Jeg har en stor fil som en anden OS X bruger skal have. Hvad gør jeg ?

Bager en kage og gemmer filen i den. Har det noget at gøre med
nummerplade-sagen?

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 27-02-03 21:04

> I <1fr22c7.ra6pxw1d3y9kwN%jesper@gylling.net> [2900] Jesper Haaber
> Gylling ytrede:
>
> Bager en kage og gemmer filen i den. Har det noget at gøre med
> nummerplade-sagen?

Ssscchhyyyyyy ! Jeg sidder i Horserød med vennerne og vi er ved at bryde
ud.......

Jeg ahr tænkt mig at fortsætte hjemme med nummerpladerne i Photoshop -
derfor font spørgsmålet.

Jeg må løbe vagten komm

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 27-02-03 21:12

> Jeg har en stor fil som en anden OS X bruger skal have. Hvad gør jeg ?

Hvis det er via internettet, så jeg med held brugt placeret filen i
/Library/WebServer/Documents og slået Personal Web Sharing til i System
PreferenceS: Sharing.

Da jeg ikke har fast IP, så fik den anden person min ip-adresse at vide
og så fiskede han filen via en browser med http://ip/filnavn. Det har
været forsøgt med filer op til ca. 90 MB.

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 27-02-03 22:26

Thomas Tvegaard <ttvegaard@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> og så fiskede han filen via en browser med http://ip/filnavn. Det har
> været forsøgt med filer op til ca. 90 MB.

Det prøver jeg.

Tak.

--
Med venlig hilsen Jesper